zondag 3 april 2016

Nieuwe techniek op je kaart

Hoi allemaal,

Vandaag een kaart die ik als gastdesigner mocht maken voor KIC. Daar vroegen ze om een nieuwe techniek te gebruiken op je kaart....dat was wel even denken wat moet ik nu gaan maken.
Wist niet wat ik moest gaan maken maar na lang nadenken wist ik het ....het inkleuren van stempels doe ik ondertussen al even maar ik maak nooit een achtergrond achter mijn stempel ,is het me gelukt om mijn stempel netjes in te kleuren dan verpruts ik hem weer met de achtergrond ...dus dat heb ik nu geprobeerd om te doen. Ging natuurlijk ook niet meteen goed maar het is me toch gelukt om er iets van te maken.
Ik heb de stempel 2x gestempeld een keer netjes uitgeknipt toen met verwijderbaar tape precies op elkaar geplakt toen de wolkjes met een stencil van DDD er opgemaakt toen de bovenste stempel eraf gehaald en de stempel ingekleurd.
Ik heb voor deze kaart het label van DDD gebruikt ,de ronde mal en de vlinderrand zijn van Joy en de bloemetjes zijn van een floral punch nog wat houten vlindertjes en knoopjes erbij als versiering.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Kleuren met potloden #3 Ronde vormen
Anreda #18 Vlinders
Addicted-to-stamps #123 buttons and/or brows
The ABC Challenge # E is for everything
Knutsels en kadootjes #34 Hout op je kaart
Paradise of stamps #39 Ribbon or Lace
The paper shelter #242 Buttons
Penny's Paper-Crafty Challenge #271 Anything goes

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

19 opmerkingen:

  1. Wow wat is dit je super goed gelukt Marja, een prachtkaart is het geworden!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart,Marja.Schattige digi met een mooie achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja,
    je hebt een prachtige achtergrond gemaakt, super dat het gelukt is..hele mooie kaart is 't geworden
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card love your image and your card design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat goed gelukt zeg Marja! Mijn kaart komt er als gastdesigner ook nog aan!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super goed gelukt Marja! Prachtige achtergrond! Mooie kaartvorm, mooi ingekleurd en de vlinders eromheen zijn een leuke touch :) Goed van jou dat je hebt doorgezet om toch een achtergrond om jouw stempel te maken! Ik denk dat je het nu wel veel vaker zal doen ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi geworden Marja.
    En de aanhouder wint he ;)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart ! De achtergrond is echt toppie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart en je achtergrond is heel mooi geworden. Leuk dat je gast DT mocht zijn, is altijd leuk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ook deze kaart is erg mooi Marja.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij kleuren met potloden?
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sweet card with beautiful details!!
    Thanks for playing with us at TPS this week!
    Good Luck!

    Hug Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A great card - thanks for joining us at Penny's.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful tag, I adore the embellies you have added! Thanks so much for joining our Buttons challenge at The Paper Shelter this week. Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marja
    Deze nieuwe techniek is je heel goed gelukt, de achtergrond is erg mooi en het is een schitterende label/kaart met dit lieve stempeltje.
    Gezellig dat je meedoet bij ATSC.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a cute card! Love the image and those dies are amazing!

    Thanks for joining us this week @ Penny's Paper Crafty Challenge!
    Hope to see you back again soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is heel erg mooi én lief!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card! Thank you very much for joining our challenge at ABC challenges.
    Hugs, Iwona

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig kaartje in hele mooie tinten die precies vij de paddeenstoel passen. Bedankt voor het mee doen bij Knutsels&Kadootjes. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen