zondag 29 mei 2016

Baby Boy

Hoi allemaal,

Vandaag een geboortekaartje ,zat door mijn hobbyboeken te bladeren en toen kwam ik in het hobbyjournaal jaarboek deze leuke plaatjes van Yvonne tegen .  Ben er maar meteen een kaart van gaan maken....hoor van mijn dochter steeds dat er weer collega's en vriendinnen zwanger zijn dus die komt straks weer kaartjes halen ..ze denken maar dat ik alles maar op voorraad heb (is eigenlijk ook wel zo haha).

Heb voor deze kaart de babyfles van Dutch Doobadoo maar weer is gepakt. Vandaag heb ik de jongenskaart morgen kom ik terug met de meisjeskaart ,zo heb ik er weer twee bij voor de voorraad.

Vanmiddag ga ik ook weer aan de knutsel,hier is het de hele middag autosport op de tv eerst formule 1 daarna nog een rally ...dus ik heb mijn spulletjes al weer op de tafel liggen.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
De Egel #17 Babykaart
AnMaCreatief #56 Baby
Fussy and Fancy #164 Dies and or Punches
CraftAddiction #5 geboorte
2 Creatieve Chicks #10 Anything goes
Craft yiur passion challenge #313 Always anything goes

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

13 opmerkingen:

  1. Het is weer een schatje Marja.
    Het de fles van DDB afgelopen vrijdag ook gekocht. Hij is wel erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief plaatje op deze mooi gemaakte fles Marja. Het ziet er helemaal tiptop verzorgd uit, erg leuk.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Marja ! Zo'n lief plaatje en ja het is wel zo, mensen denken dat je vanalles op voorraad hebt, bij mij is dat niet zo eigenlijk, ik heb nooit erg veel kaarten op voorraad, ik moet snel aan de slag eigenlijk :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart Marja. Ik heb de jaarboeken ook, moet ze ook maar eens nodig gaan doorspitten. De fles is ook een erg leuk model trouwens!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    wat een leuke geboortekaart heb je gemaakt, mooi model, lief plaatje een schattig geheel,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja
    Prachtig is ook deze babykaart met dat lieve plaatje en soms moet je weer eens even in je oude boekjes snuffelen toch, leuk dat je er gelijk mee aan de slag ging.
    Bedankt voor je tweede deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke lieve babykaart echt heel mooi.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. die fles is een superleuk kaartmodelletje, en je hebt die erg mooi versierd!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel lief dit babykaartje Marja....zo gaaf dat flesmodelletje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel schattig Marja, dank voor je deelname aan onze CraftAddiction geboortechallenge!

    xx Irene (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super tof dat je meedoet met onze 'BABY' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh my goodness this is ADORABLE!!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen