dinsdag 10 mei 2016

Breng je een bloemetje

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje in een kleur die ik niet vaak gebruik...oranje.
Bij Marianne design challenge vroegen ze om een kaart met de kleur oranje ...nu was ik met hemelvaart tussen mijn plaatjes aan het kijken en kwam ik dit snoesje tegen dacht dan maak ik er maar meteen een kaartje mee...of ik de kaart nu leuk vind weet ik zelf nog steeds niet . Had iets heel anders in mijn hoofd het ging allemaal niet zoals ik wou. Wilde hem eerst ook niet insturen,maar ze zeggen hier allemaal dat het wel kan,dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Hier nog een paar foto's van de binnenkant

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Marianne Design  #152 Oranje
Marianne's Design Diva's #4 Anything goes optie birds
Marianne Design Kreadiva's #22 Alles geth option baby

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. Oranje is best een lastige kleur maar jij met niet zo streng zijn voor jezelf Marja, de familie heeft gelijk: hij is leuk!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke snoesjes kaart Marja!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk modelletje ! Mooi kaartje hoor Marja !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oranje is zo niet mijn kleur maar ik vind wel dat jij er een mooie kaart mee hebt gemaakt! Mooi model, prachtige stans, leuk Snoesje en een mooi voorjaarsplaatje :) Niet zo streng zijn voor jezelf ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt een mooie kaart gemaakt Marja,
    leuk model, mooie plaatjes..het ziet er erg leuk uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaart,Marja.Leuk model.Hele mooie stans ook.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je je hebt laten uitdagen door de oranje kleur, mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel herkenbaar dat je zelf niet tevreden bent maar de rest om je heen het wel mooi vinden .. ik vind dat ze gelijk hebben.. je kaart is erg leuk geworden.. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi je kaartje met het BeChallengdpatroontje marja...ja en het kan wel eens gebeuren dat het niet wordt wat je eigenlijk in gedachten had....Toch leuk gedaan vind ik...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is ook niet mijn kleur, maar je kaart is erg leuk geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Marja.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor! Ik vind het model van je kaart zo leuk er is zo van alles op te zien.


    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Meer vertrouwen in jezelf Marja, het is een prachtige kaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je kaart is leuk geworden Marja. Soms heb je het dat het niet wil... Overkomt ons allemaal. Maar dit resultaat mag er zijn. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen