donderdag 12 mei 2016

Elvis

Hoi allemaal,

Vandaag geen kerstkaart ,het is me deze week niet gelukt om er een te maken.
Ik zag op het blog van WLVC een plaatje van Elvis tussen de plaatjes staan,dacht daar moet ik dan een kaart voor mijn broer van maken.
Dat is een groot Elvis fan en hij wordt dit jaar 50 in augustus dus ik voor hem heb ik dit jaar op tijd een kaart klaar, meestal zijn die mannenkaarten echt pas op de laatste moment klaar stel dat altijd zo lang mogelijk uit.
Moest deze maand 4 mannenkaarten maken ,heb er nog twee te gaan.

Ik heb hier een label van dutch doobadoo gebruikt ook de cijfers zijn daarvan. Happy Birthday en de tandwielen zijn van Joy verder nog wat jute gebruikt .

Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
WLVC #68 Vintage with music
Hobbyvision #49 Muziek

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

18 opmerkingen:

  1. Hij is echt heel leuk Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie dat je deze kaart al om 12.59 hebt gepost. Ik zie hem nu pas. Dat is raar.

      Verwijderen
  2. Wat een mooi label heb je gemaakt Marja, leuk dat je meedoet met Elvis bij WLVC. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en mooi deze label met Elvis!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie tag heb je gemaakt,
    stelt je broer vast en zeker op prijs..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje Marja....zo leuk dat elvis plaatje erop...zal je broer zeker wel waarderen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige Elvis tag Marja....alles past perfect bij elkaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een mooi label! ik vind Elvis ook geweldig. Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super stoere tag Marja! Mooie kleuren combinatie, leuk plaatje en de cijfers komen er heel mooi op uit :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi Marja, vind de kleuren en combi geweldig. Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf gemaakt Marja, leuk plaatje van Elvis, het komt prachtig uit op je tsg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie en stoere tag,Marja.Leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Marja wat is dit een knap mannenkaartje !! Heel leuk met de afbeelding van Elvis ! Ja mannenkaartjes vind ik ook telkens moeilijk maar ... jij hebt mij weer op een ideetje gebracht !!!
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie tag heb je met het Elvisplaatje gemaakt. Mooi die grote letters erbij.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave label is dit......daar zal je broer als Elvis fan reuze blij mee zijn straks en leuk dat je dit met ons wilt delen. Dank je wel voor je deelname bij WlVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk zeg! Leuk plaatje en ook die 50 vind ik erg leuk. En handig toch als je je kaarten op tijd klaar hebt?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuk deze kaart Marja.
    Groetjes Lies

    BeantwoordenVerwijderen