vrijdag 6 mei 2016

Fijne verjaardag

Hoi allemaal,

Vandaag toch maar een kaartje plaatsen,ik heb er de afgelopen dagen best wel veel gemaakt. Was in het weekend alleen thuis man en dochter hadden een rallywedstrijd in Itallie dus ik heb er een fijn knutselweekend van gemaakt. Gisteren even foto's gemaakt van de kaarten dus ik heb er weer een aantal klaar om jullie te laten zien in de komende week. Vandaag waren we even in de stad heb ik garen meegenomen om te haken ...heb ik vroeger echt heel veel gedaan dacht met dit lekkere weer is dat wel iets om erbij te gaan doen ,je pakt het makkelijk overal mee na toe.
Ik heb dinsdagavond aan een scrap en chat met Jannet voor Hobbyvision mee gedaan op Facebook. Het was de eerste keer dat ik daar aan mee deed het was erg leuk om te doen dus ik doe zeker nog vaker mee.
Dit is het kaartje dat ik daarvan gemaakt heb.
Ik heb er een verjaardagskaartje van gemaakt.
Stempel van Daisy heb ik ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden.
Heb hier de leuke mal met het stikrandje van MD gebruikt...vind hem helemaal leuk heb hem nu een week in huis en al op verschillende kaarten gebruikt.


Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Stempelsonnen challenge #165 Alles geth
Crafty Sentiments Designs # Anything goes
Friendship Challenge #5 Birthday

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

20 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Marja...wat een gaaf modelletje...en leuk dat je lang freubelweekend had...ook dat is genieten ik ben benieuwd wat voor moois je allemaal gemaakt hebt...
    groetjes en een fijn warm weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een hele mooie kaart Marja. En fijn zo knutsel weekend.
    Ik heb nog nooit met een scrap en chat meegedaan. Het komt er iedere keer niet van.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt een prachtige kaart gemaakt Marja, met de scrap en chat..leuk is de bloemendoily,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke kaart Marja en ik ben ook helemaal blij met mijn mallen met stiksteekjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke scrap en chat was dat. Ik heb de uitwerking vd kaart gezien en neem me steeds voor om een keer mee te doen. Helaas......
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart, ik zag deze uitwerking al voorbij komen en had me voorgenomen dit leuke model ook te gaan maken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.

    LG, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk model kaart.. heel mooi geworden . groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eine sehr schöne karte hast du gewerkelt. gefällt mir sehr gut.
    vielen dank für deine teilnahme bei der friendship challenge.
    lg
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje Marja, heerlijk zo'n weekend alleen thuis zeg ! Lekker knutselen, ik ben benieuwd wat je allemaal gemaakt hebt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart,Marja.Leuk model.daisy is prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kaart Marja! Mooi model, mooie kleuren en Daisy is super mooi ingekleurd :) Ik ben ook zo blij met de stiksteekjes mal en begrijp heel goed dat jij de mal in een week tijd al voor verschillende kaarten hebt gebruikt ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. was für ein zauberhaftes Motiv und tolle Kartenform.
    Vielen Dank dass du deine Karte bei SSC zeigst. Liebe Grüße - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card Marja, love the cute image. Thank you for playing along with our Challenge at Crafty Sentiments Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohh wat is deze leuk Marja! Wat een mooi model ook!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, deine Karte ist zauberhaft und schnuckelig.. super klasse.
    DAnke für deine Teilnahme an der Challenge von Friendship und Stempelsonne.
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ein ganz tolles Werk hast du gezaubert. Danke für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüsse Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cute Card!:)
    Thanx for joining us at Stempelsonnen-Challenge!
    Hugs Elchi (DT)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo liebe Marja,

    eine zauberhafte Karte hast du gestaltet. Ich bin von der Kartenform ganz begeistert. Ich danke dir für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ich wünsche dir viel Glück. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo, wunderschöne Karte in wunderschönen Farben, Komplimente. Danke fürs mitmachen auf Friendship Challenge Blog. Lg Sabina

    BeantwoordenVerwijderen