zaterdag 28 mei 2016

Joyce

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik twee kaartjes om te laten zien.
Als eerste heb ik een kaartje gemaakt voor de dochter van mijn vriendin als het goed is gaat ze slagen voor haar diploma. Haar lievelingskleur is roze dus ik heb een heel roze kaartje gemaakt ...dat vond ik helemaal niet erg haha,vind alles mooi als het roze is.
Heb weer een Tilda ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Heb voor deze kaart nog een keer de sketch gebruikt van cheeful sketches ,blaadjes en label zijn van Joy ,bloemen en het randje zijn van MD.


Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Cheerful sketches # Mei challenge
KIC #86 Tienerkaart
Simply magnolia # Anything goes
Penny's Paper- Crafty #279 Anyting goes
In The Pink Challenge #95 1-2-3
Addicted-to-stamps  # 127 Lace and pearls

Dan heb ik nog een kaart om jullie te laten zien die ik voor de vriend van mijn dochter heb gemaakt ,die wordt vandaag 21 jaar dus daar moest ook een kaart voor worden gemaakt.
Zoals jullie wel weten doet Claudia aan rally sport dus daar heeft ze haar vriend ook ontmoet.
Nu vond ik het wel leuk om iets te maken wat met de rally te maken had ,dus heb ik een label van Dutch Doobadoo gebruikt is lekker groot dus daar kan veel op ook de cijfers die ik gebruikt heb zijn van Dutch Doobadoo verder heb er foto's van de rally op verwerkt zo is het een heel persoonlijk label geworden..de kleuren die ik gebruikt heb zijn de kleuren van zijn auto.


Een paar weken geleden moest Claudia in Italie rijden voor de europese kampioenschappen en daar van kwamen we een heel leuk filmpje tegen op You Tube als je het filmpje wil zien kun je het hier vinden.

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Marja, met leuke details.
    Dank je wel voor het gebruiken van de Cheerful Sketches schets!
    De label voor de vriend van Claudia is ook gaaf gemaakt. Mijn dochter en haar man zitten ook in de racerij, maar dan als officials (Valkenswaard)
    xxx Margreet
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart in deze zachte kleurtjes Marja!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaarten zijn alle 2 heel leuk Marja. En ook zo persoonlijk.
    En ik heb het filmpje zitten bekijken. Je zal wel trots op je dochter zijn. Heel leuk. Doet ze dit racen al lang?
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Thank you for joining us at Simply Magnolia. hugs
    laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alle 2 de creaties zijn erg mooi, de label zo heel persoonlijk mooi hoor, fijn weekend nog.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja,
    wat een leuk filmpje van Claudia, stoere meid, de tag voor haar vriend is heel leuk en ook het roze kaartje is erg mooi
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoere hobby heeft Claudia ....tjeeee ..gaaf filmpje
    en je kaartjes zijn ook weer heeeeel erg leuk Marja....Heeltoepasselijk die Tilda, en ook zooooo mooi ingekleurd....

    ook de label is geweldig!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo dan Claudia is zeker te weten een stoere meid, wat een kanjer, leuke tag voor haar vriend.
    Het geslaagd kaartje heb je ook weer prachtig gemaakt.
    Nu maar hopen dat ze het haalt, spannend hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, eerst dat filmpje maar even bekeken hoor. Wat een stoere dochter heb jij! Echt heel leuk om te zien. Leuk dat ze haar vriend zo ontmoet heeft. Altijd handig een gezamenlijke hobby haha. En die kaart voor haar vriend is ook superleuk! Maar je roze kaart vind ik ook heel schattig!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a festival of pink! A lovely card. thank you so much for playing along at In The Pink for this challenge. Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe kaart.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een allerliefste kaart heb je voor Joyce gemaakt Marja. Dat zachte roze in combinatie met het kant en de pareltjes is zo lief en meisjesachtig...een dotje.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve kaart en Joyce en zo'n stoere labelkaart ! Top !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super gave kaart Joyce en leuk dat je meedoet bij KIC
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is really a cute card! I love this Tilda and the rose colous.. Thanks for joining our challenge at Addicted to stamps. Alma

    BeantwoordenVerwijderen