zaterdag 7 mei 2016

Kaart met vlindermal

Hoi allemaal,

Vandaag een kaart die ik gemaakt heb met de sketch van Noor Design daar moest je de vlindermal van Joy bij gebruiken .
Dus ben er vorige weekend mee aan de slag gegaan vond het een erg leuke sketch om te maken het is een lekkere volle kaart geworden daar houd ik wel van...
Heb er weer een Tilda bij ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Papier dat ik gebruikt heb komt ook van Joy verder nog wat bloemetjes en plakparels erbij geplakt.



Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Magnolia-Licious # Anything goes
Midweek Magnolia's #137 Say it with flowers
Paradise of stamps #41 Anything goes
All About Magnolia #14 All about crafting
Penny's Paper Crafting #276 Anything goes
Crafty Sentiments # Anything goes
Craftliners #26 Gebruik veel bloemen op je kaart

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

13 opmerkingen:

  1. Ha Marja, wat een prachtige kaart, super gedaan. Je kunt hem ook nog insturen voor de challenge bij Craftliners. Je voldoet met het gebruik van je potloden aan de voorwaarden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend kaartje Marja! Ook je vorige met Daisy is erg leuk!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige stijlvolle kaart, de vlindermal is wel heel erg mooi.
    Je Daisy stempel heb je prachtig ingekleurd en wat een mooie kaart is het geworden, leuk model.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dit kaartje Marja....zooo een leuke sketch en prachtig met die leuke vlinderstansjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sketch is dit he? Jouw uitwerking is ook weer supermooi met zulke mooie tinten. Ook weer mooi gekleurd hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Marja,
    leuke sketch, je hebt er iets moois van gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart Marja.
    En wat een mooi papier heb je ook gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Marja!
    Groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig Marja !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very beautiful card. I love the soft colors. Thank you so much for joining us at Crafty Sentiments Designs. Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke vrolijke kaart en Tilda ook zo mooi ingekleurd!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij gaat snel met je kaarten maar het schiet ook wel lekker op als je alleen thuis bent denk ik.
    Echt prachtig deze kaart zo mooi vol, ik vind dat ook altijd zo knap. Probeer dat zelf ook wel te doen bij kaartjes waar van ik denk dat de mensen dat ook leuk vinden.
    Mooi het gebruik van de vlinder en vlinder randen.
    Mooi ingekleurd ook!
    Ik ga nog even naar je volgende kaart.
    Tot zo
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen