dinsdag 24 mei 2016

Postcard with Tilda


Hoi allemaal,

Vandaag een label dat ik voor de verjaardag van Monique heb gemaakt.
Heb hiervoor een stempel van Joy ingekleurd en een Tilda met mijn faber castel polychromos potloden.
Verder heb ik nog een label en de leuke tassels van MD gebruikt . Boven nog een bloementoef de takjes zijn van Joy,bloemen uit de voorraad en tot slot nog een paar leuke vlindertjes gemaakt met een floral punch.
Was de eerste keer dat ik een bloem inkleurde vond het toch nog tegen vallen ...is weer heel anders als de poppetjes. (tenminste dat vind ik dan ) Kleur eigenlijk ook altijd poppetjes ,maar heb laatst de weekend candy van het hobbyjournaal gewonnen ,dat waren stempels van bloemen dus ik kan gaan oefenen..


Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Time for Magnolia #123 Cas or fully loaded
Magnolia for ever #34 Bingo Flowers/Pink/Stamp
Paradise of Magnolia #38 Favorite collor
LHOSM  #134 Anything goes
Magnolia-Licius Challenge # Flowers and/or fotoinspiration
Inky Chicks #67 Anything but Square combined with favouritte stamp

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

14 opmerkingen:

  1. leuk hoe je de bloem en het Tildameisje combineerde! Heel mooie kaat!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien vond je het lastig de bloem inkleuren maar hij is prachtig hoor in combinatie met je tag en magnolia, super.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige tag heb je gemaakt.....heel mooi hoe je de kleurtjes hebt gecombineerd.Leuk dat je meedoet aan de challenges van LHOSM en Inky Chicks, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    Prachtige tag heb je gemaakt, mooi ingekleurd en alles weer perfect gecombineerd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Marja.
    het kleuren is heel mooi gedaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Marja, schitterend gemaskeerd en gekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So beautiful! Thanks for joining at Magnolia Forever: Bingo
    Hugs
    Dewi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A beautiful tag, love this Noor stamp that sweet Tilda has been masked onto and all your pretty accessories. Thank you for coming over to play with us at Magnolia-licious. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is beautiful! Thank you so much for sharing this with us at LHOSM! Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie tag.

    Dank je wel voor het meedoen bij Paradise of Magnolia Challenge blog.

    Liefs Bianca DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marja, ik heb deze mooie kaart in mijn bezit! Dank je wel daarvoor. Hij is echt prachtig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute tag!! Thanks for joining us at Magnolia-licious and hope to see you there again next time!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is een super lieve Label
    Leuk dat je meedoet bij Paradise of Magnolia
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen