donderdag 26 mei 2016

Prettige feestdagen & een gelukkig nieuwjaar

Hoi allemaal,

Het is me deze week weer gelukt om een kerstkaart te maken.
Ik heb voor deze kaart weer een mal en sketch gebruikt van dutch doobadoo.
Bij winterwonderland vroegen ze om niet traditionele kleuren ,dus dat heb ik geprobeerd om te doen.
Stempel van Nellie Snellen heb ik ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden.
De randen aan de zijkant en het strikje en de leuke teksten zijn van Joy ,de ronde mal met kleine sterretjes is van Nellie Snellen,de kerstboompjes ,ster en de mal met stikrandjes zijn van MD. De bloemetjes heb ik gemaakt met een floral punch en de blaadjes die ik heb gebruikt zijn ook van Joy.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC #week 21
Winterwonderland # Non traditional christmas collours
Craftyhazelnuts´s Christmas #282 Cute

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

16 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk karstkaartje marja....heel mooi modelletje en prachtige details erop...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart weer Marja, knap hoe je dat weer voor elkaar krijgt, een kerstkaart iedere week!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blauw spat van het rood af! Lekker vrolijk en mooi gedaan!
    Dank je wel voor je mooie kaart die ik van je heb gekregen voor mijn verjaardag!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Marja, een mooi model, mooie kleuren en een prachtig ingekleurde stempel, een toppertje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja. Wat een leukerd is dit geworden. Leuk model ook. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart Marja!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart heb je maakt Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaart Marja!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie weer héle mooie kerstkaarten voorbij komen, daar is die van jou er één van Marja, weer zo mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk deze kerstkaart met de sprekende kleur blauw, het ziet er prachtig uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw....wat een gaaf kaartje Marja
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend gedaan hoor. Leuk model en kleuren gebruikt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige feest kerst kaart is dit zeg, super. Fijn weekend alvast.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow....... so many elements to your card. I love the sweet Sugar Nelly image and all those beautiful die cuts. Thanks for joining in With our 'non-traditional colours' challenge at Winter Wonderland, and good luck Eileen x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow heel mooi Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kon de voorbije dagen niet echt makkelijk op blogronde, de laptop was weg voor een opknapbeurt... Nu terug én wat tijd om o.a. de kerstoogst van vorige donderdag te bekijken!
    wat een mooie kaart Marja, tof in deze kleurtjes en wat heb je veel mooie mallen gebruikt!
    Groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen