donderdag 5 mei 2016

Sporty Santa

Hoi allemaal,

Vandaag is het weer donderdag dus ik heb weer een kerstkaart.
Ze vroegen deze keer bij 52WTC om een kerstman op je kaart ....ik denk leuk dat ga ik maken even een plaatje van een kerstman pakken ,maar dat viel tegen ik had bijna geen plaatjes met een kerstman erop.
Maar ik heb toch iets gevonden ,kwam nog een knipvel  van morehead tegen met 3 hele leuke kerstmannen toen kon ik weer niet kiezen dus heb ik ze maar alle 3 gebruikt .

Ik heb voor deze kaart weer een dutch doobadoomal gebruikt ,heb er een 3 luikje van gemaakt.
Verder heb ik niet veel gebruikt als wat bloemetjes,plakpareltjes en een paar tekststamps.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC # week 18 Gebruik een kerstman op je kaart.
Craftyhazelnut's Christmas #279 Anything goes
Christmas Card Challenges # 22

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

18 opmerkingen:

  1. Geen wonder dat je niet kon kiezen. het zijn alledrie schatjes.
    En dan kom zo'n drieluik kaart goed van pas.
    Schitterende kaart geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    wat heb je een superleuk 3-luik gemaakt, de kerstmannen zijn echt leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk drieluik Marja.
    En de plaatjes zijn zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig drieluik. Toch fijn dat je deze plaatjes gevonden hebt, het leverde iets heel moois op.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk gedaan Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een olijke kerstmannetjes, groot gelijk dat je ze alledrie laat zien op je enige drieluik!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi drieluik,Marja.Wat een vrolijke kerstmannetjes.Heel leuk gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het lijkt een mini-stripverhaal! Héél leuk marja!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart. Mooie kleuren en prachtige details. leuk model
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend dit drieluik kerstkaart Marja....met wel 3 kerstmannetjes erop....zooooo leuk gedaan!!!

    bedankt dat je meedoet met de challenge 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw, super dit drieluik. Wat een leuke kerstmannetjes en zo mooie layout.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Those are adorable images! What a fun card! Thanks for joining us this week at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je ze zo alle drie hebt gebruikt! Het is een mooi geheel geworden zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is adorable! I love the Santa's.Thanks for joining us at The Christmas Card Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What an adorable card!
    Thanks for playing with us at Christmas Card Challenges this week!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk kerst drieluik Marja! Ik begrijp dat je niet kon kiezen ze zijn alle drie zo lief :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldig leuke kerstkaart!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen