maandag 23 mei 2016

Verjaardagsenvelop.

Hoi allemaal,

Vandaag een envelop met kaartje dat ik heb gemaakt voor de verjaardag van Marleen.
Ben aan de slag gegaan met de stempels van Don & Daisy. Ik heb deze ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. De envelop heb ik gemaakt met een mal van Duch Dooba Doo verder zijn alle materialen die ik gebruikt heb van MD. Heb binnen in de envelop ook nog een kaartje gemaakt met een dansende Daisy erop....vind het wel een feestelijk geheel geworden. En sinds ik de alfabet stans heb vind ik het ook helemaal leuk om ergens de naam op te zetten ,maakt het wel weer persoonlijk .




Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Don&Daisy #31 Gebruik je favoriete stempel
Marianne Design Krea Diva's #22 Alles geht mit Marianne Design+ option Baby
Marianne Design Diva's #5 Anything goes option baby/child
Stempelsonne #166 Alles geht/Anything goes
Scrapping4fun #65 Anything goes
Frienship challenge #5 Geburtstag/Birthday

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. Eine ganz tolle Karte. Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super super leuk Marja, dank voor je deelname aan onze laatste Don&Daisy challenge!

    xx Irene (D&D DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gemaakt Marja.
    Leuke kleuren ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige cadeau envelop Marja, heel mooi gedaan met mooie materialen en kleuren!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie cadeau envelop, leuke kleuren en stempels.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart voor Marleen gemaakt,
    leuke envelop en de kaart is ook top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Marja!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n leuke envelop wil je toch graag krijgen! Super gedaan.
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sweet and adorable card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Das sieht nach einem gemütlichen Plausch unter Freunden aus. Wie schön! Vielen Dank für deine Teilnahme bei SSC - Liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. JA!!! GEWELDIG!
    Wat is deze fantastisch mooi en ik ben de gelukkige ontvanger.
    Het was echt een feestje om deze uit de envelop te halen en te bekijken! Zowel de envelop als het kaartje hangen hier nu gezellig in de woonkamer. Voorlopig laat ik ze ook nog lekker hangen ;D kan ik er extra lang van genieten, hihi. Ze zijn echt helemaal super.
    Gezellig dat je meedoet met deze laatste challenge en bedankt dat je dit werkstuk ook nog speciaal voor mijn verjaardag hebt gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen
    Don & Daisy blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card love the colours and detail
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo liebe Marja,
    eine wunderschöne Karte mit vielen Details hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ich wünsche dir viel Glück. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ein ganz tolles Werk hast du gezaubert. Danke für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüsse Daniela

    BeantwoordenVerwijderen