woensdag 22 juni 2016

Dagje uit.

Hoi allemaal,

Heb nog een kaartje geborduurd ...bij het hobbyjournaal was het thema vakantie. Nu heb ik niet zoveel met vakantie ...ben het liefste thuis ,maar af en toe een dagje weg vind ik dan wel weer leuk.
Toen de meiden klein waren gingen we wel altijd op vakantie maar die gaan voortaan zelf dus ik mag gelukkig thuis blijven. Jullie zullen wel denken wil wie wil er nu niet op vakantie haha.

Ik heb een patroontje van Sjaak van Went geborduurd ,het plaatje is van Amy Design en ik heb alles weer op een dutch doobadoo mal geplakt.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Hobbyjournaal #Juni Vakantie
Ons Borduurkaartenblog # 32 Zomers geborduurde kaart.

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

12 opmerkingen:

  1. geweldig wat een mooie kaart
    en heel mooi borduurpatroon
    en leuk verwerkt op de doobadoo mal

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marja. Heel leuk gemaakt met dit patroon en de DD-mal erbij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Marja en lekker thuis blijven hoor, als jij dat prettig vindt. Maar ik ga graag een paar weekjes weg hoor ;)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    Erg mooi is je kaart. Prachtig borduurwerk!
    Ik heb je een mailtje gestuurd en op mijn blog een tip gegeven hoe je de parelrand kan vast zetten. Bij mij werkt dat erg goed.
    Dankjewel voor je leuek reactie, leuk opgemerkt het detail ;)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag is trouwens de nieuwe challenge ingegegaan op ons scrap- cards challenge vlog. Zie oo mijn blog de link. Deze kaart heb je vandaag geplaatst, dus hij mag meedoen als je wilt .
      Gr Anita

      Verwijderen
  5. Eindelijk iemand gevonden die ook niet op vakantie hoeft. Ik ben ook graag thuis, maar mijn gezin wil toch nog wel wat van de wereld zien, dus gaan we wel op vakantie.
    Je kaart ziet er prachtig uit. Heerlijk Hollands.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi vakantiekaartje Marja...wat een fantastisch mooi borduurtje er weer op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Marja, leuk zo in het Hollands, mooi geborduurd, als dit geen zomer is.
    Gezellig dat je weer meedoet bij Ons borduurkaartenblog, dank je wel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja, wat een beauty, krijg er een heel zomers gevoel bij. Net als altijd weer prachtig afgewerkt. Gezellig dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. gRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie kaart heb je gemaakt, leuk model en erg mooi geborduurd. Bedankt voor het meedoen bij Ons Borduurkaarten Blog,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja
    wat een mooie borduurkaart.
    bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen