dinsdag 14 juni 2016

Ik zie ze vliegen

Hoi allemaal,

Bij Creaine hebben ze deze maand het thema ik zie ze vliegen met een borduurpatroon van Karin Creations.
Ik had nog wat patroontjes liggen van Karin dus ben aan de slag gegaan ....had ook nog een heel leuk stempelset van Penny Black liggen die ik er leuk bij kon gebruiken..
Was een van mijn eerste stempels die ik kocht vond ze zo leuk maar omdat ik toen nog niet zolang inkleurde zijn ze allemaal in de prullebak beland dus ik dacht ga het nog is proberen de stempels passen zo leuk bij het thema.  Nu had ik bedacht om de stempel naast mijn borduurwerkje te stempelen en dan in te kleuren...toch maar eerst het patroon geprikt toen de stempel erop en ingekleurd en daarna geborduurd ....al wou het dan niet lukken gooide ik niet het hele borduurwerk weg....maar het ging meteen allemaal goed dus heb niks overnieuw gedaan. Ben zelf best wel tevreden met het resultaat ...zo erg zelfs dat de tweede ook al bijna af is...haha Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Creaine #61 Ik zie ze vliegen
Penny,s Paper Crafting #281 Anyting goes
Crafting from the heart #116 Anything goes
addicted-to-stamps #128 Flowers
A Bit More Time To Craft #21 Anything goes
The Ribbon Girl # Anything goes
2 Creative Chicks #11 Anything goes
Inspiration Destination #89 Anything goes

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

18 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden Marja.
    Mooi patroon.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous and beautiful card Marja thank you for joining us over on
    Inspiration Destination
    Dianne xx
    IDCB DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi, gezellig dat je meedoet bij Creaine Challenges en bij Inspiration Destination. Succes.
    groetjes Ine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card! I love the embroidery and gorgeous image! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje. Leuk om het borduren te combineren met een stempel. Heel mooi op elkaar afgestemd!

    xx Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart Marja,
    wat goed om meteen te stempelen op de kaart, het is allemaal prima gelukt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief en prachtig kaartje met een schitterend ingekleurd stempeltje en prachtig borduurwerk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig borduurtje, heel mooi lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha geweldig hoe je je werk ijze beschrijft. Zou inderdaad wel zonde zijn als je geborduurd had en daarna met de stempel het niet zou lukken. Hij is heel mooi hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great card - thanks for joining us at Penny's.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie stempel en ingekleurd, prachtig met het borduren erbij.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart zo een liefje heel mooi borduurwerk een prachtig geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig. Dit is een hele mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Creaine. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh wat een schatje Marja. Lief toepasselijk afdrukje wat heel mooi is ingekleurd en dan die mooie geborduurde bloemen erbij..wauw.
    Leuk dat je met dit dotje meedoet aan de challenge bij Addicted To Stamps.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marja wat is dit prachtig! Het patroon en dit afdrukje enig zo bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marja,

    En of de kaart gelukt is, in een woord schitterend! Prachtig borduurwerk en de stempel is ook magnefiek!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen