vrijdag 24 juni 2016

Maritieme kaart.

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kaart ,blijf maar doorgaan met freubelen . Het is ook nergens anders weer voor je zou het niet zeggen dat het zomer is ....gisteren een warme en benauwde dag en s'avonds gingen wij onze dochter wegbrengen we reden aan in de stralende zon en kwamen terug in echt noodweer ,hagelstenen zo groot als tennisballen was net of we door een sloot reden zoveel water op de weg ..was blij dat we weer thuis waren.

Deze keer is het een maritieme kaart geworden,die maak ik niet zo snel maar ik vond deze stempel met Tilda zo leuk. Moest wel goed zoeken voor papier want ook dat heb ik niet zoveel wat bij dit thema past....denk dat dit al een heel oud blokje is wat ik gevonden heb.
Heb de sketch van dutch doobadoo gebruikt . Tilda heb ik ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden en de stempel met de vuurtoren is van Joy.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij,
Simply magnolia # Anything goes
Noor UK #19 Summer
LHOSM #134 Add some bleu
Crafting from the heart #117 Anything goes
Creative Fingers Challenge #112 Anything goes

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

13 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad heerlijk weer om kaarten te maken Marja. Heel mooi is die. En wat een noodweer hebben jullie gehad. Wij gelukkig niet meer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachit is tag geworden Marja.
    Ja vreselijk het weer gister, ik zag de beelden op tv! Hopelijk geen schade door die hagel stenen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele gave tag geworden Marja! Zo leuk ook dit thema en wat schattig die schelpjes erbij.
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig maritieme tag Marja...hele mooie details erop!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gedaan Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een super mooie zomer kaart!
    Het papier past perfect bij de vuurtoren en de stempel , mooi ingekleurd die leuke Tilda en ook zo leuk het schelpje!
    Ja wat een vreemd weer hè maar ik ben blij dat het niet meer zo erg benauwd is hoor.
    Gelukkig hier geen tennishallen uit de lucht maar wel erg dichtbij.
    Fijn weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. cute card
    thanks for playing with us at simply magnolia
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke tag Marja.....mooi hoe je Tilda hebt gecombineerd met de vuurtoren...en als extra detail de leuke schelpjes...supers. Dankjewel voor je deelname aan de challenge van LHOSM.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love this! We just returned from Michigan and it's like you made it just for me! LOL! Great job and good luck! Thank you for sharing this fab project with us at LHOSM!
    Rene :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige tag,Marja.Zoveel mooie details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is really pretty. I really like the sea themed cards.
    Thank you so much for playing along with us at Noor! Design UK challenge! xoxo t.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a fun and happy card you made. Love the maritime style you chose. It matches our theme perfectly. Thank you for joining us at Noor! Design UK challenges. We wish you luck and hope to see you playing along again with our new challenge.

    Karina
    DT Noor! Design UK

    BeantwoordenVerwijderen