vrijdag 17 juni 2016

Stempelmapje

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een mapje om stempelafdrukjes in te bewaren gemaakt....ik heb dit gemaakt voor een vriendin die door mij ook aan het kleuren is gegaan. Ik vertelde daar altijd over en nadat ze wat kaartjes had gezien is ze het ook gaan proberen eerst met wat goedkopere potloden maar nu heeft ze ook de faber castel polychromos gekocht en is ze ook volop aan het kleuren gegaan ....nu leuk het me wel leuk om haar een kaart te sturen met daarin stempelafdrukjes van mijn stempels ...is wel leuk heeft ze weer wat anders om te kleuren.
Hoop wel dat ze het al heeft ontvangen ....ze kijkt ook altijd trouw op mijn blog wat ik weer gemaakt heb,maar omdat ik deze kaart nog in wil sturen bij knutsels en kadootjes plaats ik hem nu toch.

Ik heb voor deze kaart een stempel ingekleurd van Daisy (MD),heb de leuke vlindermal weer gebruikt deze is net als het taartrondje van Joy verder nog wat losse vlindertjes en bloemetjes van een floral punch.

Aan de binnenkant heb ik een vakje gemaakt om stempelafdrukjes in te doen en aan de andere kant heb ik er een label van MD ingedaan ook nog een paar vlindertjes bij geplakt.

Ben benieuwd wat ze er van vind.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Knutsels en Kadootjes # Bing Vlinders/Blauw/Kant,Lint
AnMaCreatief #57 Bingo Blauw/Lint,Kant/Parels
CraftAddiction #6 Bloemen en Vlinders
Stempelsonne #168 Alles geht
CC&CC #111 Use a Die

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

17 opmerkingen:

  1. Wat een enig leuk kadootje! Héél mooi!
    fijn weekend! Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je...hopelijk heeft ze het al ontvangen en kan haar dag niet meer stuk!!! Het ziet er zo mooi uit...wat een big surprise!!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief dat je dat voor je vriendin hebt gemaakt. Heel mooi gemaakt en je kant is ook zo mooi.
    Fijn weekend en groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat ze zo door jou is gaan kleuren. Nu heeft ze een mooi voorbeeld. Het is een heel mooi mapje zo en weer zo mooi gekleurd.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf en geweldig mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een super mooie creatie Marja ... Echt een toppie ideetje ... De kleurtjes zijn ook super mooi gecombineerd. Prachtige bloemetjes en vlindertjes heb je gebruikt ! Een pracht van een creatie !
    Dank je wel om het kaartje te plaatsen voor de challenge van CrafAddiction !
    Liefs, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk cadeautje Marja. Zeker omdat het kleuren bij haar goed in de smaak valt is het leuk om wat afdrukjes te mogen ontvangen. Je cadeau-kaart is mooi gemaakt met dat lief ingekleurde afdrukje erop. De mooie vlinders en de bewerkte binnenkant maken het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart leuk je afdrukjes erbij als een cadeau, fijn weekend.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Marja, zowel de binnen als de buitenkant, klasse hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja,
    heel mooi gemaakt en wat een leuke verrassing voor haar..Je hebt het afdrukje heel mooi ingekleurd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ganz wundervoll! Vielen Dank für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi mapje is dit zeg. Wat een leuk idee om aan de binnenkant nog wat afdrukjes te doen. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend lief van je om dit voor haar te maken. Het is prachtig geworden. Ze zal vast erg blij zijn om met de verschillende afdrukjes en haar nieuwe kleurpotloden aan de slag te gaan.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K. Ik vind het een enige creatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje.en de binnenkant ook zo mooi afgewerkt. Gezellig dat je nog een keer meedoet met de junichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Eine ganz wundervolles Werk hast Du gezaubert. Danke für Deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    Liebe Grüsse Daniela

    BeantwoordenVerwijderen