maandag 6 juni 2016

Vlinders

Hoi allemaal,

Vandaag een kaart die ik van het weekend heb gemaakt...
Heb voor deze kaart een stempel van whimpsy ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden.
Heb deze keer voor de kleur paars gekozen ...wat ik ook een hele mooi kleur vind om mee te werken .
De mallen die ik gebruikt heb zijn van Joy behalve de ronde en de rijgmal aan de zijkanten die zijn van MD...ik heb de randen bewerkt met witte gesso.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Kleuren met potloden # Alles mag
Knutsels en kadootjes #Bingo Stempel/paars/vlinders
A Bit More Time To Craft #21 Anything goes
Penny's Paper-Crafty Challenge #280 Anything goes
Crafty Sentiments Designs # Gems or Pearls

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

17 opmerkingen:

  1. Mooie kaart,Marja met de vlinders en de rand.Lieve stempel en prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vlinder-pracht(ig)...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie en dat nog wel in mijn favoriete kleur: paars!!!
    Je hebt de afbeelding prachtig ingekleurd.
    Werkt het makkelijk met faber castell?? Wil ze gaan aanschaffen, maar ik twijfel nog.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze heel fijn werken ...twijfelde eerst ook maar ben heel blij met mijn aankoop.

      Verwijderen
  4. Gewoonweg schitterend weer Marja!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart Marja! Prachtige borders, mooi ingekleurd en een mooie kleurencombinatie!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart Marja. Paars blijft zo mooi :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig! En wat is de vlindermal mooi....... trouwens, paars blijft ook zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart. Mooie kleuren en een lief afdrukje en heel leuk gemaakt met de mallen groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een dotje! prachtig stempeltje~groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  10. pretty card
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart in een mooie kleur, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Marja. Thank you for playing along with our Challenge at Penny's Paper-Crafty. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marja,
    je hebt de afbeelding heel mooi ingekleurd en je kaartje is weer super..ik vind de paarse tinten erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een schitterende kaart Marja! Je witte randjes zijn erg mooi en steken prachtig af bij het paars. Het is een beeldige kaart geworden met heel mooi ingekleurd afdrukje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor onze BINGO Marja, gezellig dat je meedoet bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen