zaterdag 9 juli 2016

Doosje met wat lekkers!!

Hoi allemaal,

Ik wil jullie vandaag laten zien wat ik gemaakt heb tijdens de scrap en chat van Hobyvision  door Janet Blauw...
Het werd deze keer een leuk doosje ....voor een klein cadeautje of wat lekkers in te stoppen...ik heb er chcolaatjes in gedaan en heb er al weer iemand blij mee gemaakt...

Het doosje heb ik beplakt met Design papier en de randjes heb ik bewerkt met witte gesso ,nog een bloementoef erop ..toen vond ik het wel leuk genoeg.
Dit doosje wil ik mee laten doen bij,
Sr@p-Cards Challenge #87 Gebruik bloemen en een andere vorm
Noor UK  #20 Anything goes
Crafting from the heart #119 Anything goes
Penny's Paper-Crafty Challenge #285 Anything goes

Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

13 opmerkingen:

  1. Wat een lief schattig doosje heb je gemaakt. Zal een leuke dag zijn geweest!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi doosje Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi doosjes Marja. Heb nog nooit meegedaan met een scrap en chat.
    Fijn weekend, groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a pretty card, thanks for sharing with Crafting from the Heart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je een supermooi doosje gemaakt Marja,
    echt leuk om iemand mee te verrassen!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja,
    Wat een leuke scrap hat is dit geweest! Prachtig met de geruffelde randjes en hele mooie bloementoef! Heerlijk om zo'n mooi kadootje te krijgen!!!
    Dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards! Fijn weekend verder!
    Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Marja!leuk kado ideeu.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je cadeau doosje prachtig Marja, mooie kleuren en de bloementoef vind ik er super mooi opstaan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi doosje,Marja.Prachtig afgewerkt met de bloemen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk cadeaudoosje is het geworden Marja. De bloementoef maakt het extra feestelijk vind ik. Leuk om te geven én leuk om te krijgen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is beautiful. Love all the gorgeous embellishments.
    Thank you for sharing this with us at Noor Design UK.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen