vrijdag 22 juli 2016

Nancy 50 jaar!!

Hoi allemaal,

Afgelopen woensdag was Nancy jarig en heb ik voor haar een kaartje gemaakt ....vind ik altijd wel leuk om te doen.
Heb voor easelkaart gekozen met daarop een Tilda ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Hoorde van Nancy dat ze het in Belgie het niet kennen dat ze sarah worden genoemd als ze 50 jaar worden dus daarom heb ik ervoor gekozen om er haar naam op te zetten maakt de kaart wel weer wat persoonlijker . De bloemetjes en takjes heb ik laatst ook weer nieuw gekocht ,de bloemetjes zijn van Joy en de takjes zijn van crea Lies.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
De Egel # 19 Easelkaart
Hobbyvision #52 Bloemen
The ribbon girl blog # Any image
Magnolia-Licious Challenge # Happy Birthday
Marvelous Magnolia Challenge # Flowers
Paradise of Stamps #45 Anything goes
Card Mania #82 Lace and/or pearls

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. Dit prachtige kaartje staat hier mooi op mijn kast te pronken! Schitterend, ook zo mooi ingekleurd! Dit was de favoriet van mijn schoonzus, stond ook in de top 3 van de familie!
    Heel erg dankjewel!
    lieve groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart weer Marja. En grappig dat ieder land zo zijn eigen kenmerken heeft he? Ook als easelkaart is hij erg mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marja,

    Prachtige kaart met het mooie kant en de mooie ingekleurde Tilda.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    prachtige kaart heb je voor Nancy gemaakt, leuk model en mooie kleuren..mijn kaart naar Belgiƫ is al ruim een week onderweg en nog steeds niet gearriveerd..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart Marja ! Ik ken het wel , Sarah zien, maar ik woon dan ook erg dicht bij de grens.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A gorgeous card, Marja. I love easel cards--a fave cardstyle of mine. Beautifully designed and love the colour combo. You've got some terrific diecuts.
    Thanks for sharing your card with us at the Magnolia-licious Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, ik vind je bloemen super mooi.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie easel kaart Marja,mooie kleuren ook.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig en persoonlijk je kaart voor Nancy!
    Elk land heeft zo zijn eigen gebruiken ook al liggen ze zo dicht bij elkaar dus.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja,
    Wat een mooie volle kaart heb je voor Nancy gemaakt. Zo te lezen is ze er heel blij mee. En hij is super persoonlijk.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van de EgelGroetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart, met hele mooie bloemen rop verwerkt. Helemaal in mijn kleurtjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart, met hele mooie bloemen rop verwerkt. Helemaal in mijn kleurtjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ontzettend leuk dat je meedoet met onze 'EASEL' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen