dinsdag 12 juli 2016

Vlindermeisje

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik heb gemaakt met de Dutch Doobadoo vlindermal.
Ik heb voor deze kaart een leuke stempel van CC Designs ingekleurd ..
Het is voor mij een hele rustige kaart geworden....moet er toch is over denken hoe ik hem voller kan gaan maken bij de volgende haha.

 Hier nog een foto van de kaart gesloten.
Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij,
HobbyVision #51 Vlinders
Crafting from the heart #120 Anything goes
Penny's Paper-Crafty Challenge #285 Anything goes
Crafty Sentiments Designs # Anything goes
Stempelsonne Challenge # 169 Alles geht

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

13 opmerkingen:

  1. Ook al is die niet zo vol, het is een schatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marja,
    als je er minder op doet, komt alles mooier tot zijn recht..leuk is het vlindermodel, gesloten met een leuke strik,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG kaartje Marja...en zeker wanneer die gesloten is met die mooie vlinder en strik is super leuk...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow geweldig mooi Marja.
    Ik hou hier wel van!!! Van deze stijl. Top hoor.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart en wat een leuk model. Heel mooi met de vlinder voorop en dan nog de binnenkant. Prachtig met een hele leuke digi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart en wat een leuk model. Heel mooi met de vlinder voorop en dan nog de binnenkant. Prachtig met een hele leuke digi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is misschien niet vol maar ik vind hem top Marja. Dat vrolijke elfje is zó lief ingekleurd en is een leuke verrassing als je de mooie vlinder-voorkant opendoet. Voor mij is hij áf...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ein ganz zauberhaftes Werk. Prima gemacht.
    Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ich liebe Elfen und Schmetterlinge! Du hast mein Herz mit dieser Karte erobert. Danke für deine Teilnahme bei Stempelsonne
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Marja, mooi model en een mooi ingekleurd stempeltje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen