maandag 11 juli 2016

Zeilen op zee.

Hoi allemaal,

Op verschillende blogs is nu het thema zomer ...vind ik eigenlijk een lastig thema ...is misschien wel omdat ik niet zoveel met de zomer heb. Maar ik heb vrijdag toch geprobeerd om een mannen/zomerkaart te maken heb in augustus weer verschillende mannenkaarten nodig dus moest toch echt aan de slag.
 Het plaatje komt van een knipvel van MD verder nog een paar stanzen gebruikt .

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Knutsels en Kadootjes # mannenkaart
AnMaCreatief # Zomer
CraftAddiction #7 en 8 Zomervakantie
Friendship Challenge #7 Sommer

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

16 opmerkingen:

  1. Ondanks dat je niets met de zomer hebt, is dit echt een hele leuke zomer/mannenkaart Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart helemaal geweldig Marja, het is je super goed gelukt, het is een prachtige kaart geworden.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel erg mooi geworden Marja !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk model kaart zo Marja! En ook de kleuren vind ik erg mooi. Hoe kan je nou niet van de zomer houden!? Nou ja, op het moment snap ik het wel hoor haha. Een leuke mannenkaart zo en toch zomers!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marja,
    wat heb je een prachtige mannenkaart gemaakt, erg sfeervol, heel erg mooi..Ik ben ook niet zo'n zomermens..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja .je kaart is prachtig. Ik hou heel erg van deze materialen. En ook van de zomer.... Lekker buiten zijn
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, what an amazing creation! I love the dies and image. Wonderful colours too! Just awesome!!!!
    Thanks for playing along with our Friendship Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *GDT* Friendship Challenge
    *DT* The Sketchy Challenges
    *DT* Die Sketchtanten
    Kleido’s BastelStüble

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige mannen en zomer kaart geworden, super leuk.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, die ist dir ja echt klasse gelungen...wahnsinn..bin begeistert.
    Danke für deine teilnahme bei der friendship challenge.
    lg
    sandy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het nautilus thema is altijd goed voor mannenkaarten, en ik pak er ook vaak naar terug als ik een mannenkaart moet maken. bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marja
    Supermooi vind ik je maritieme kaartje en dat zonder blauw erin, echt prachtig.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wunderschöne maritime Karte mit tollen Details.

    Vielen lieben Dank für deine Teilnahme an der Friendship-Challenge und
    einen sonnigen Sommer-Gruß von Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. such a wonderful card creation.. fantastic.
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen