woensdag 20 juli 2016

Zomerkoningkjes

Hoi allemaal,

Ben ik weer ook met dit warme weer heb ik een kaart....een hele lekkere met dit weer.
Tenminste ik vind aardbeien wel zo lekker ....gaan er hier wel een kilo in de week doorheen.
Deze stempel heb ik uitgezocht van mijn bon van Krea Teja die ik had gewonnen op face book met mijn kaart bij Be Challengd. Was daar in de web winkel aan het kijken en toen ik deze stempel zag wist ik meteen die wil ik hebben .Ik heb de stempel weer ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden en heb voor de kaart weer een mal van Dutch Doobadoo gebruikt . Het is weer een grote kaart geworden maar dat vind ik niet zo erg heb ik weer veel ruimte om te versieren,heb bij deze kaart ook de leuke aardbeitjes van Joy gebruikt verder heb ik de kaart nog versierd met klimop ,bloemen en vlinders.







Hier nog een foto dat de kaart plat ligt.



Nog een foto van de stempel
Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
AnMaCreatief #58 Zomer
Noor Design UK  #20 Anything goes
Stempel -Magie #129 Sommer
The ABC Challenge # L is for lots of layers
Crafty Sentiments Designs # Anything goes

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooierd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stempel is dit met de zomerkoninkjes..heel erg leuk en een mooie kaart.
    Ik kreeg gisteren 5 kg aardbeien, heb er meteen gelei van gemaakt en in de de vriezer gedaan, heerlijk bij de yoghurt en de vla..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card love the image and your card design. Thanks for joining us at ABC, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie kaart.Ik ga je volgen het ziet er hier leuk uit.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart,Marja.Mooi model.Wat een superleuke stempel en prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is dat een superlieve kaart Marja, mooi stempeltje, prachtig afgewerkt! Dankzij blogger weet ik ondertussen al dat aardbeien zomerkoninkjes zijn, wordt hier bij mijn weten niet gezegd...
    DANKJEWEL voor de prachtige easel-verjaardagskaart die ik van je mocht ontvangen, ook al zo wondermooi, echt schitterend gemaakt!
    Lieve groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart is dit, en die stempel is indrdaad n schatje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a Beautiful card.
    Thanks for joining us at Crafty Sentiments Design Challenge.
    Good Luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous card, Marja! Fab coloring and embellishing. Thank you so much for joining us at Noor! Design UK challenges. We hope to see you again next round.
    Hugs, Karina
    DT Noor! Design UK

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, heel erg mooi. Gezellig dat je meedoet met de julichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous card I love those cute mice so much.
    Thank you for joining us at Noor Design, hope you will join us in the next challenge.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen