dinsdag 9 augustus 2016

Cadeautje voor mezelf

Hoi allemaal,

Heb van het weekend is een cadeautje voor mezelf gemaakt....geef altijd alles maar weg,maar dacht deze keer hou ik het is zelf. Ik heb altijd overal briefjes liggen met iets dat ik wil onthouden of wil gaan kopen en als ik ze dan nodig heb zijn de briefjes natuurlijk al weer verloren....nu dacht ik ga is een notitieblokje pimpen en dat leg ik op mijn kastje kan ik daar alles in opschrijven .

Heb hiervoor een magnoliastempel ingekleurd . Ik was eigenlijk begonnen met een sketch maar daar is ondertussen al niks meer van te zien ik heb er (voor mij een nieuwe) mal van MD overheen geplakt verder nog wat bloemen en een houten vlinder .. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

 Foto van de binnenkant,als ik het boekje weg zou geven had ik er aan de binnenkant nog wel iets van een label met een tekst geplakt ....maar omdat het voor mezelf was wist ik niet wat ik erop zou moeten zetten.
Wil dit notitieblokje mee laten doen bij,
Paradise of magnolia #42 Anything goes
Simply magnolia # Cas or Fully loaded
Midweek Magnolias #144 Anything goes
Crea Chicky's #1 Bloemen en lint
Crafty Ribbons Challenge #163 Anything goes with ribbon

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. heel leuk gemaakt en groot gelijk dat je deze zelf houdt. Misschien kan je er een label in maken met de tekst: Notes to my self. Of zo iets...
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja een beeldschoon kaartje heb je gemaakt, dank je wel voor het meedoen met onze challenge.
    http://creachickys.blogspot.nl/

    Liefs, Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie versierd dat notitieboekje. Dat is er zeker een die je niet kwijtraakt. Prachtige kleuren. Bedankt dat je meedoet bij onze challenge Crea Chicky's
    Jolanda DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww so pretty. Love the layout and sweet image. Thank you for joining us at Crafty Ribbons, Jayne x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt zeg en handig! En de sketch zie ik nog wel terug volgens mij hoor, gewoon meedoen met de challenge! En wat een mooie mal is dat!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig idee Marja !
    Ik moest er wel om lachen dat je begonnen bent met een sketch ... dat is heel herkenbaar !
    Veel plezier met je boekje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    bij mij komt er van sketches ook nooit iets terecht, je hebt het blokje heel mooi gepimpt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gepimpt notitieboekje, Marja.Prachtig afgewerkt met de bloementoefjes en de strik.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk blokje heb je ervan gemaakt Marja. Je mag jezelf af en toe ook weleens verwennen. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. really gorgeous, fab idea
    thanks for playing with us at midweek magnolias
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi just love your book what a lovely idea ..gorgeous Tilda too thanks for the inspiration and for joining in The Midweek Magnolias challenge:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi just love your book what a lovely idea ..gorgeous Tilda too thanks for the inspiration and for joining in The Midweek Magnolias challenge:)

    BeantwoordenVerwijderen