maandag 1 augustus 2016

My best friend

Hoi allemaal ,

Vandaag heb ik een jongenskaart gemaakt.
Hiervoor heb ik een digi ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Ben een beetje in de bruin tinten gebleven voor deze kaart en eigenlijk heeft hij misschien ook wel een herfstachtig tintje komt denk ik door de losse blaadjes die ik er als versiering opgeplakt heb ...maar ik heb niet zoveel mallen om op jongens/mannenkaarten te gebruiken en ik vond de blaadjes wel leuk bij de kaart passen. De kaart is ook voor een jongen die eigenlijk altijd buiten is met zijn hond ,daarom ook de blaadjes ,egel en vogelhuisje..
Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij,
Kleuren met potloden # Juli Mannenkaart
Scrapping4fun #70 Anything goes
Stempelsonne challenge #171 Alles geht
Craft your passion #323 Anything goes
Paradise of stamps #46 Anything goes
Penny's Paper-Crafty Challenge #288 Anything goes
Hanna and Friends #253 Thiere

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

24 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje, en natuurlijk gefeliciteerd met je prachtige HJ weekend candy prijs. Jij weet daar vast wel heel goed raad mee!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje, en natuurlijk gefeliciteerd met je prachtige HJ weekend candy prijs. Jij weet daar vast wel heel goed raad mee!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lief Marja. En wat is di egel leuk.
    Gefeliciteerd met je mooie hj prijs. Daar ga je vast mooie kaarten mee maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Och,mat een snoeperdje!! Je kaart is echt superleuk.
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De blaadjes passen prima bij je kaart hoor! Mooi geheel, bedankt voor je deelname aan onze challenge, Petra DT Kleuren met potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marja,
    leuke digi heb je gebruikt, grappig de losse blaadjes op je kaart, ziet er herfstachtig uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Marja....het papier komt me bekend voor....heb ik ook nog liggen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Marja, wat een leuke mannenkaart heb je gemaakt en ook echt in mannenkleurtjes vind ik. Leuk dT je meedoet aan de challenge bij kleuren met potloden.
    Groeten, Aartje
    P.s. Volgens mij is dit een lucky day voor je want ik zag volgens mij je naam ook als winnaar bij ik dacht Friendshipchallege.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi gemaakt en mooi gekleurd!
    Crealiefs, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart Marja,mooi ingekleurd ook.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ein ganz tolles Werk. Gefällt mir sehr gut.
    Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief plaatje op je mooie kaart Marja. De herfst-sfeer past perfect bij het weer buiten :(
    Mooi ingekleurd en lief afgewerkt en helemaal leuk dat de jongen waar het voor is ook zo graag buiten is, dit zal zeker aanspreken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teilnahme an der SsC.

    LG, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kaart,Marja.Superleuke digi.Heel mooi ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. das ist ein Zuckersüßes Kärtchen :)

    Danke für Deine Teilnahme bei Hanna and Friends.

    liebe Gruß

    Sternenglanz

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a darling card! Love the cute image and details:o) Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Marja,
    Och wat een leukerd echt een prachtige gave kaart .De digi is super mooie van kleuren combi prachtig gehad Marja !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Stunning card, love the cute image
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Have a great week
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey
    great card, digi wonderful colors and great
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige mannenkaart heb je ervan gemaakt Marja - superleuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart! En fijn dat je meedoet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Adorable Card! Love the masculine colors-Thanks for playing with us at Craft Your Passion!
    Carolyn, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So cute card. Thank for playing with us at Paradise of Stamps chalenge.
    Nathalie DT

    BeantwoordenVerwijderen