donderdag 29 september 2016

Christmas Sock

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kerstkaart...heb er deze keer de sok van Dutch Doobadoo bij gepakt.
Vind het een heel leuk model ,maar als ik dan bezig ben denk ik elke keer wat is hij toch klein er kan zo weinig op haha. Maar het is gelukt ...het is voor mijn doen wel een leeg kaartje geworden maar als ik er meer op ging plakken ging het hele model van de sok weg .
Bij WLVC vroegen ze om ribbelkarton op je kaart ....het was even zoeken maar ik heb nog een restje gevonden kwam ook nog DPpapier tegen met een breipatroon nog een kantje erbij zo is de sok toch net echt. Van de week de nieuwe poinsetta van MD in de bus dus die moest er ook meteen bij gebruikt worden.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
52WTC #Week 39
WLVC # 75 Gebruik ribbelkarton
ABC Christmas Challenge  # T is for two
Fab 'n'Funky Challenge #320 Christmas
Christmas Card Challenge #42 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.


36 opmerkingen:

  1. Je hebt de kerstsok prachtig gemaakt, je hebt gelijk Marja, het is wel een kleintje.
    Het is je geweldig goed gelukt om er iets aparts van te maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super goed gelukt hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk met dat ribbelkarton!
    Lia DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kerstsok,Marja.Prachtig afgewerkt met het kant en de kerstroos.Leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke combinatie met de vorm en het papier! Een mooi kerstkaartje geworden e fijn dat we hem mogen bewonderen bij 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi sok-kaartje! Ik heb ook altijd moeite met speciale-vorm-kaartjes....
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerst sok. Leuk zo met het ribbel karton.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerst sok!
    Vind het plaatje zo schattig.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die mooi geworden! Je stelt je inderdaad een hele sok voor, maar het valt tegen begrijp ik. Toch vind ik dat je hem heel mooi hebt versierd. Alles past perfect bij elkaar.

    Groetjes

    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind m super hoor en ik vind het altijd wel mooi als het niet te vol is. Eenvoud siert zeg ik altijd. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatieve sok hoor!
    DDBD heeft zulke leuke mallen! Ook de nieuwe zijn weer een "hebbertje".
    Groetjes van Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat toevallig dat we dezelfde mal gebruikt hebben. Het viel mij ook al op dat ie wel erg klein is. Maar niet minder leuk toch. Jou uitwerking is erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha wat leuk, deze sok ligt ook nog op mij te wachten. Ook ik ben bang dat ik hem te klein vind maar toch is hij superleuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marja. Ik vond je kerstsok erg leuk geworden... Mooi gemaakt. Het valt niet op dat de sok klein is. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een pracht van een kerstsok is het geworden Marja. Leuk met die ribbelboord.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een pracht van een kerstkaart heb je van de sok gemaakt Marijke - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dat moet natuurlijk Marja zijn, sorry ;)

      Verwijderen
  17. Leuk sokje, Marja...en het ribbelkarton past er prima bij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful! I love the fun shape of your card!
    Thanks for playing along this week at Christmas Card Challenges!!
    Debbie (CCC DT)
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kerst sok Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De sok kwam ik net ook al tegen, je hebt jouw sok mooi aangekleed, leuk plaatje en mooi kantje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card, love the sock shape and the beautiful poinsettia.
    Thanks for joining us at Fab N Funky this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterende kerstsok is het geworden Marja!
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. PRACHTIG deze kerstsok Marja....leuk detail dat ribbelkarton...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kerstsok. Met een lief plaatje en mooie materialen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele leuke kerstsok Marja, prachtig met het scrappapier dat lijkt wel echt breiwerk ...
    Groetjes, Odette (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beautiful Christmas stocking, thanks for sharing it with us at Fab'n'Funky this week.

    Pat xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk model. Ziet er weer leuk uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk blijft die sok toch en wat heb je mooie boorden gemaakt met het ribbelkarton. Heel mooi gedaan.
    Liefs uit Drente van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beetje laat met reageren maar niet minder gemeend.
    Ik vind je kerstsok supermooi geworden.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Beetje laat met reageren maar niet minder gemeend.
    Ik vind je kerstsok supermooi geworden.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super leuk, is ook een gave mal. Ga hem zeker ook nog eens proberen.
    Hobby groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super leuk, is ook een gave mal. Ga hem zeker ook nog eens proberen.
    Hobby groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Such a lovely Christmas card Marja. Thank you for entering our challenge at ABC Christmas Challenge and I hope you will join us for the next letter.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen