dinsdag 13 september 2016

Herfst

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een herfstkaart ...lijkt buiten nog wel zomer maar toch is de herfst al begonnen.
Ik heb voor deze kaart een whimsy stamp Oak tree girl ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Ben stiekem een beetje verslaafd aan het raken met het inkleuren van stempels....vind het zo leuk om te doen en ik leer nog steeds bij. Mijn potloden liggen voortaan standaard op de tafel heb ik even tijd over dan zit ik te kleuren....en dat terwijl ik altijd zo hard heb geroepen stempels inkleuren dat ga ik nooit doen haha. De stempel die ik op de rand heb gebruikt is van Crea Lies verder heb ik de blaadjes ,bloemen en paddestoelen bewerkt met inkt.


Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
HobbyVision # 53 Herfst
addicted-to-stamps #131 Trees/Branches and or Leaves
Crea Paleis # Herfst
Friendship Challenge #9 Alles geht
Love To Scrap # 85 Flower Power
Brown Sugar Challenge Blog #215 Antything goes
My Time To Craft #329 Stitching real or faux
Stempelsonnenchallenge #173 Alles geht

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

18 opmerkingen:

  1. Prachtige herfstkaart, Marja.Schattige stempel.Heel mooi ingekleurd.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig herfstkaartje Marja....en ondertussen genieten we van een mooie nazomer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja,
    ik roep het nog steeds hard, inkleuren is niks voor mij..Jij vindt het wel heel leuk, is te zien aan je mooie kleurwerk, je kaartje is prachtig!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een pracht van een kaart weer. Leuke stempel en de rand is ook leuk gedaan zeg. Je hebt de kaart verder leuk afgewerkt met mooie materialen.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een superleuke kaart Marja. Je hebt het mooi afgewerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig herfstkaartje heb je ervan gemaakt Marjan - mooi gekleurd en afgewerkt.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn de Wee stamps toch schattig hè Marja, je hebt een prachtige herfstkaart mee gemaakt en zo mooi ingekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So sweet
    Thanks for sharing at Brown Sugar challenges x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige herfstkaart Marja! Een heel mooi design, mooie warme kleuren en een super schattige Wee stempeltje heb je ook gebruikt. Ook mooi ingekleurd. Als je eenmaal begint met inkleuren dan raak je er inderdaad aan verslaafd haha. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie herfstkaart. Leuke stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig herfstkaartje. Met een hele mooie stempel en prachtige materialen en details
    Groetjes, ANja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! Eine traumhaft schöne Karte. Danke daß du bei der Stempelsonne mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Adorable little card! The image is just cute and so is the little Autumn scene you created. Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Thank you so much for joining us at My Time to Craft Challenge Blog. Good luck and I look forward to seeing you again.
    Crafty hugs,
    Ema

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wunderschönes Herbstkärtchen.

    Vielen lieben Dank für deine Teilnahme an der Friendship-Challenge und einen lieben Gruß sendet dir Sonny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A beautiful autumnal card, loving the topic and design. Thanks for playing along at MTTC. Caz DT.

    BeantwoordenVerwijderen