maandag 3 oktober 2016

In de sneeuw!

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik vrijdag heb gemaakt. Hebben jullie dat ook wel is ben je met een kaart bezig en als die dan af is denk je ....eigenlijk had ik het anders moeten doen.
Nou dat had ik dus bij deze kaart ...maar alles zat natuurlijk al vast geplakt ,dus kon er niks meer aan veranderen.

Ik heb voor deze kaart een digi gebruikt die ik een tijdje terug gewonnen had. Heb er nu een kerstkaart van gemaakt ,had er papier bij gezocht van de kerst maar je kan de de digi eigenlijk ook heel goed voor een winterkaart gebruiken. Ik had er misschien beter iets van kerstboompjes bij kunnen doen was het meer kerst geweest....

Ik heb voor deze kaart de sketch van Creative Sketcy Girls gebruikt en de mallen die ik gebruikt heb zijn van MD.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
Creative Sketcy Girls  #4 Sketch
Penny's Paper-Crafty Challenge #297 Christmas/Winter
Crafting When We Can #129 Christmas comes early
Love To Scrap Challengeblog #87 Go Pink
Marianne's Design Diva's #9 Anyting goes /Option use your favourite collours
Marianne Design Kreadiva's # Alles geht mit Marianne Design/Option Herbst/Schule
CCC Digi Creations #58 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

25 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje met die roze accentjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaartje helemaal goed hoor. Leuke digi voor winterkaart maar ook voor de kerst!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!
    Lekker roze hihihi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is prachtig Marja, mooi gemaakt zo in het roze.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke digi en hele mooie kaart in zachte tinten..ik vind de tekst in 't zilver heel leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Marja wat een leuke kaart. Mooie roze kleuren en een leuk afdrukje. Leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Herkenbaar hoor Marja. Bij mij komt er ook wel eens wat anders uit dan ik in gedachten had. Maar hij is erg mooi. Je kan je kaart ook linken bij de Crea chicky's.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is dit Marja! Heel leuk stempeltje ook. Super mooi gedaan.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een pracht van een kaart Marja - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat denk ik inderdaad achteraf ook wel eens. Aan jouw kaart zou ik niets veranderen die is zo heel mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alles past wel heel erg leuk bij elkaar Marja dus gewoon zo laten en versturen!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit winterse kaartje Marja....heel lief en mooi ingekleurd stempeltje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. So very adorable! Loving the pink poinsettia! Thanks for playing along with us at CWWC and good luck! Hugs, Robin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Adorable!!! Such a sweet image; fabulous dies and I love the "snow" you added to your image. Thanks for playing with LTSCB.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij mij ligt een kaartje soms wel een week met de losse onderdelen en dan maar schuiven en passen en meten hè! hihi Maar ik vind je kaartje heel geslaagd hoor en de embossing frantage prachtig op je afbeelding!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel leuk kerstkaartje in een keer niet traditionele kleuren! Erg gaaf
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor ik heb ook wel eens dat ik het anders had willen doen maar deze kaart vind ik toch prachtig hoor!
    Leuke digi, ik gebruik ze niet vaak om in te kleuren maar vind het altijd mooi om te zien hoe verschillend iedereen ze gebruikt.
    De kerstboompjes komen nog wel van pas de komende tijd op nieuwe creaties toch?
    Fijne creatieve week!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super cute!!! Thank you for joining us at CWWC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is kei leuk. Toffe kleuren ook. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.

    grtjs
    Claudia
    DT Creative Sketchy Girls
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 297 – hope to see you again soon – Hazel DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooie kaart hoor Marja! Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thanks for joining our challenge with your lovely creation. Hope you can join us again.
    Diane Louise (CCC Digi Creations DT Member) xx

    BeantwoordenVerwijderen