donderdag 6 oktober 2016

Tilda viert kerst.

Hoi allemaal,

Vandaag weer een kerstkaart....deze heb ik gemaakt met het raammal van dutch doobadoo,had deze denk ik al wel twee jaar in de kast liggen en nog nooit gebruikt. Vond deze mal helemaal geweldig toen ik hem kocht ,maar eenmaal thuis dacht ik is toch wel veel snijwerk ....en dat is niet mijn sterkste kant dus stelde het steeds maar uit om deze mal te gebruiken.
Maar nu ben ik er is voor gaan zitten om het uit te gaan snijden en wonder boven wonder ging het in een keer goed dus nu ga ik hem denk ik wel vaker gebruiken want ik vind het wel een hele mooie mal.


Ik heb voor deze kaart een Tilda ingekleurd ze kijkt na buiten waar het sneeuwt en heel koud is de ijspegels hangen aan de ramen ,op de achtergrond heb ik de kerstbomen van leane creatief , hert van Yvonne Creations en de ijpegelrand van MD gebruikt. Ook de grote poinsetta is van MD. De sneeuw heb ik gemaakt met mijn foamball clay.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
52WTC #Week 40
Winterwonderland # Sketch or Tic Tac Toe White/Embossing/Die-Cut
ABC Christmas Challenge # T is for two
Midweek Magnolia's #148 Anything goes
Marvelous Magnolia # Your favorite stamp

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

35 opmerkingen:

  1. mooie kerstkaart! leuk bedacht met Tilda voor het raam die staat te kijken naar het winter tafereeltje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar. Soms koop je iets want dat is het, maar eenmaal thuis, nee toch niet.
    Ik vind het een geweldig mooi kaartje geworden.
    Heel sfeervol!

    Bedankt voor het meedoen bij 52WTC!

    Groetjes
    Rimmie
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Marja....een prachtig tafereeltje heb je ervan gemaakt...en inderdaad een heel mooi raamwerkje ...ook een lief Tildaatje erbij....KNAP gedaan!!!
    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja, dat herken ik hoor. Een beetje van: hebbe, hebbe, hebbe. Erg he. Ik heb deze mal in de variant van Marianne Design (snijmal). mmmm moet ik ook eens gaan gebruiken. Handig als je weer bij een ander zoiets ziet haha. Jouw kaart is in ieder geval een plaatje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card with lovely die cuts. Thanks for playing along with us at Winter Wonderland. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeel herkenbaar Marja, die mallen zien er allemaal zo eenvoudig uit maar ik vind dat het behoorlijk tegenvalt want het volgende laagje is bij mij nooit perfect!!! Jouw kaart is TOP dus zeker vaker gebruiken dat leuke raam!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, Marja.Leuk dat houtpapier.Heel herkenbaar dat zelf snijden vind ik ook niet mooi bij mij.Dus koop ik de stencils van Dutch Doobadoo nooit :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for sharing your lovely card with us at Winter Wonderland. Good luck. Christine DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een ontzettend leuke kerstkaart, heel goed gelukt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Marja - supermooi gedaan met de DDD mal - een plaatje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Marja. Tilda is ook zo mooi gekleurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marja,
    ik zal maar niet zeggen wat ik van de DutchDD mallen vind..maar knap van jou om zo'n mooi resultaat te krijgen..leuk tafereeltje heb je gemaakt en een leuke digi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach wat een gezellig kaartje. Wat leuk dat het rendiertje door het raam naar binnen koekeloert. Bedankt voor het mee doen met de challenge bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart Marja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goed dat je die mal gebruikt hebt, want je kaart is hiermee super mooi geworden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig hoor....soms moet je wel eens de tijd nemen om iets extra moois tevoorschijn te kunnen toveren....Het is een prachtige kaart geworden.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij Winter Wonderland.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig tafereel, een waar kunstwerkje! En gezellig dat je meedoet met onze challenge bij 52WTC!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi uitzicht heeft Tilda door haar DDBD-raam!
    mooie kaart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gelukkig dat je hem toch hebt gebruikt want hij prachtig geworden.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een werk inderdaad maar het is wel een allerliefst tafereel geworden om naar te kijken Marja.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card Marja. Love the colouring, the reindeer and all the details.
    Thanks so much for joining us at Winter Wonderland.
    Lou DT xo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig tafereeltje heel leuk met tilda !
    Mooie details leuke achtergrond .
    Groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig. Met zoveel mooi details en kleuren. Zoveel op te zien
    Groetjes, ANja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super schattig kaartje! Je hebt er echt een tafereeltje van gemaakt, heel mooi gedaan. De achtergrond ziet er ook zo leuk uit.

    Fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat prachtig Marja ! Die mal moet je zeker vaken gaan gebruiken hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk gedaan. Mooi kaartje geworden.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schatje van een kaart Marja, gave mal, mooi gekleurd en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Veel werk, maar wel een prachtig resultaat!!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige creatie, Marja. TOP! Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hi wow what an awesome scene you have created for her thank you for joining us in The Midweek Magnolias challenge:)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hi wow what an awesome scene you have created for her thank you for joining us in The Midweek Magnolias challenge:)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fabulous card. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Love the scene you've created Marja!
    Thank you so much for playing along with us at Marvelous Magnolia.
    Hugs and Smiles
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen