maandag 28 november 2016

Happy Holidays...

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige kaart....erg leuk om te lezen.
Vandaag heb ik een kaart gemaakt met de kerstklok van dutch doobadoo....zag deze in mijn map zitten dacht die kan ik wel weer is gebruiken. Voor deze kaart heb ik een stempel van Wild Rose Studio ingekleurd....heb lang op deze stempel moeten wachten,wou hem in augustus op de beurs al kopen maar toen was hij overal al uitverkocht. Heb hem toen in september via het internet besteld ...kwam mijn pakje en de stempel zat er niet bij....uitverkocht hij zou worden nageleverd. Dus zag ik vorige week weer deze stempel voorbij komen en bedacht me die stempel zou worden nageleverd en ik heb hem nog steeds niet binnen...dus bon gezocht mail verstuurd en kreeg meteen een reactie dat ze het zouden oplossen....en dat hebben ze ook netjes gedaan dinsdag lag mijn stempel in de brievenbus ,dus ben er meteen mee aan de slag gegaan. Vind de stempel zo leuk heb deze al weer klaar liggen om in een andere kleur te gaan inkleuren....gooi alle stempels die ik ingekleurd heb in een trommel en als ik dan iets wil maken zoek ik daar iets uit om te gebruiken....zit bijna ieder avond voor de tv te kleuren dus mijn stapeltje groeit snel..

Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
The paper shelter # 274 Bingo Sentiment/image/buttons
Crafty Sentiments Designs # Anything goes
Crafty Creations Challenge # 329 Christmas
Scrapping4fun #79 Christmas
Sweet Stampers Challenge #1 Weihnachten/Christmas

Fijn dat je even op mijn blog kwam kijken .
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

22 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart heb je met dit leuke stempeltje gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stempel is super mooi en je kerstklok prachtig!!!
    Echt in de kerst kleurtjes en een heel mooi geheel Anja! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kerstklokje! schattig stempeltje he!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kerstklok,Marja.Lief stempeltje en prachtig afgewerkt met de kerstroos.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk weer en knap dat je dat kleuren voor tv doet!
    Hroetjes Carolone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieverdje Marja ! Wat een goed idee om lekker voor de TV in te kleuren !
    Ga ik straks ook maar eens een keertje doen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige klok Marja,
    wat een lief stempeltje is dat, gelukkig heb je hem nog wel ontvangen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful christmas project and a cute image.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige klok en een schattig stempeltje....lang op gewacht, maar eindelijk istie er!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk Marja. de stempel met de enige vogeltjes op deze klok. een supermooie combi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke stempel Marja en je kaart is weer prachtig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabby looking card. Thanks for joining us over at the Paper Shelter this week!
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful christmas decoration. Thanks for joining us at the Sweet Stampers Challenge. We would love to see you again.
    Hugs, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh this is so pretty, I love the image and you have displayed it so beautifully on your creation. Thanks so much for joining our BINGO Challenge this week at The Paper Shelter. Hugs:) Audrey DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is fabulous, such a sweet image.
    Thank you for joining us at The Paper Shelter.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a cute card.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die Karte ist so süß. Tolle Karte! Vielen Dank fürs mitmachen bei den Sweet Stampers. Hoffe, wir sehen uns bei der nächsten Challenge wieder. LG Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey,
    beautiful work, great digi and colors.
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Sweet and cute card! Love the shape :o) Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping4fun :)

    BeantwoordenVerwijderen