maandag 7 november 2016

Have a Beary Merry Christmas

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje dat ik heb mogen maken als gastdesigner bij cheerful sketches...kreeg van hun een leuke digi en sketch toegestuurd waar ik mee mocht werken. De digi is natuurlijk weer ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden,op de rand van de muts heb ik nog wat stikles gedaan voor wat glitter maar dat is moeilijk te zien op de foto.

Deze  kaart wil ik graag mee laten doen bij,
Stempelsonne #177 Alles geht
A bit more time to craft #31 Anything goes
Craft your passion 337 Anything goes
CCC Digi creations #60 Happy Anyting
Fab'n'Funky #325 Animals

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

20 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Marja...leuk stempeltje erop en zeker in die traditionele kleurtjes een echte topper!!!

    groetjes en een fijne maandag nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beary cute...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerst kaartje Marja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Marja en die sterrenrand bovenaan komt er super bij. Een leuke kerstkaart van een leuke gastdesigner :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al z'n prachtige voorbeeldkaart! Echt mooi uitgewerkt.
    Ik ben bezig met de sketch, hoop hem eind van de week te plaatsen op m'n blog.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog zo'n schitterende kaart met de sketch van Cheerful Sketches en de beertjes digi; zag net de kaart van Miranda :)
    Wat heb je leuke details gebruikt Marja! Top.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Marja.Ook al zo'n schattig beertje.Mooie sterrenrand aan de bovenkant.Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Marja. Ik zie al heel veel mooie kaarten voorbij komen die volgens de schets zijn gemaakt. Mooie kleuren heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke digi en je kaart is super leuk Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja, ik kom alleen maar blogvriendinnen tegen die net als ik GDT bij Cheerful Sketches zijn deze maand. Hoe leuk is dat. Ook jouw kaart vind ik supermooi! Warme kleuren.

    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt Marja,
    wat een gave digi, de kleuren van je kaart zijn erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart met super digi.
    Ik ben gek op beren.
    Mooie traditionele kerstkleuren.
    Top gedaan!
    Fijne week en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kerstkaart in de echte kerstkleuren!
    De digi is prachtig ingekleurd.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ganz super! Danke für die Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a wonderful card.
    Hugs
    Kuni
    my new challenge blog start on the 10. november and i hope to see you.
    http://sweetstamperschallenge.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super sweet card,awesome color combo...thank you for joining us at CRAFT YOUR PASSION
    Željka DT xo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik had deze toen gemist, maar kan er nu des te meer van genieten. Ze pronkt hier aan de kerstkaartenlijn!
    Dankjewel hoor Marja, prachtige kaart!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen