woensdag 16 november 2016

Hiep Hiep Hoera

Hoi allemaal,

Het is hier vandaag echt herfst weer regen en wind dus ik ben vandaag lekker aan de freubel gegaan daar was het echt weer voor. Maar nu wil ik jullie een verjaardagskaartje laten zien dat ik vorige week al gemaakt heb. Heb voor deze kaart een Tilda ingekleurd met mijn Faber Castel Polychromos potloden. Ik heb deze kaart gemaakt met de bingo van KIC heb het rijtje paars /tekst/bloemen gebruikt. Bloemetjes heb ik weer zelf op kleur gemaakt met inkt.

Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
Marvelous Magnolia # Anything goes
addicted-to-stamps #135 Banners/Flags/Pennants
Paradise of Magnolia #47 Happy Birthday
Magnolia-Licious Challenge #Anything goes
Fab'n'Funky Challenges #327 Digi girls or hats

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

16 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart en Tilda is mooi in kleur gezet! Leuke bloemetjes.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje en zo mooi van kleur!
    Zeker fijn weer om te freubelen vandaag, helaas was ik met rapporten bezig.
    Groetjes en succes met de Challenges
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel tof, leuk hoe je je bloemetjes zo mooi in de bijpassende kleurtjes gemaakt hebt!
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je digi leuk en je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie digi heb je gebruikt Marja,
    ik vind je paarse kaart heel erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat toch een raar landje Marja... omgeving Alkmaar droog en een aantal uren heerlijk de zon! Ik vind je kaart erg mooi, leuk in het paars!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje in een mooie kleur! En leuk hoe je je bloemetjes zelf heb gekleurd erbij. Het is echt freubelweer he?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk om nog eens een Magnolia kaartje te zien ! Het is een prachtkaartje geworden !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig verjaardagskaartje Marja...en wat een leuke en mooi ingekleurde Tilda erop....TOPPIE!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja Marja het was echt een gure dag ! Jouw kaartje is weer super mooi, prachtig ingekleurd stempeltje ook ... de bloemetjes zijn helemaal knap gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw echt een mooi kaartje, het stempeltje heb je prachtig ingekleurd. En wat heb je dat mooi gedaan met de bloemetjes. Je vintage-kerstkaart is een beauty geworden en het roze kaartje is echt te schattig.
    Lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Love your sweet card, a lot of wonderful details and such a sweet Tilda. Thank you for joining us here at Magnolia-licious challenge. Good luck in the draw.
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart en wat heerlijk om met rotweer aan de knutsel te gaan.
    Liefs Bianca.
    DT Paradise of Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart in een mooie kleur en een leuk design. Super! Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Addicted to Stamps. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen