zondag 13 november 2016

Little helper.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een kaartje in mijn favorite kleur Roze...Voor deze kaart heb ik een Whimsy stamp Wee-Little helper ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden.
De bloemetjes die ik gebruikt heb zijn van Crea Lies deze heb ik gestanst van wit papier en met inkt op kleur gemaakt.

Gisteren zat ik met mijn dochter deze kaart te bekijken en vond ik de kleur van de haren eigenlijk wel heel mooi geworden....maar ik schrijf nooit de kleurnummers op die ik gebruik ...moet ik mezelf eigenlijk toch is gaan aan leren..

Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Crafty Sentiments # Winter
In The Pink Challenge #107 Winter
Fussy and Fancy Challenge #176 Ice/Snow
Creative inspirations # 261 Anything goes option of a sketch
Vilda stamps challenge  # Anything goes
Noor Uk Challenge #24 Winter
Inky Chicks #75 Winterwonderland

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

25 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Marja. De haren zijn zeker erg mooi gekleurd. En mooie bloemen en afgewerkt.
    Fijne zondag,
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marja,mooi ingekleurd.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje. Ik vind je stijl van kaarten maken erg leuk! Het afdrukje is mooi ingekleurd, en het is inderdaad wel handig om de kleuren op te schrijven, altijd makkelijk om terug te kijken.

    Fijne dag.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooh wat een mooie kaart Marja. Rustig van stijl, heel mooi ingekleurd en je bloemen vind ik Prachtig bewerkt met een hoofdletter....wauw :o
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Marja....het afdrukje is leuk en mooi ingekleurd....maar ook de bloemen vind ik heel erg gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleuren van het haar zijn prachtig Mrja, je hebt héél mooi gekleurd, dus je kaart is weer een toppertje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wow this is so pretty, I love the adorable little image and the flowers look amazing. thank you for playing along with us at creative inspirations.
    Suzanne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,
    schattig kaartje in 't roze,heel mooi ingekleurd, prachtig papier en bloemen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit kerstkaartje is te lief gewoon Marja! Heerlijk zoete kleuren en de haartjes heb je prachtig ingekleurd :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje, Marja...en de haren zijn idd mooi gekleurd (en dan is het handig als je de kleurnummers opgeschreven hebt voor een volgende keer....ik probeer dat ook steeds te doen)...de rest is trouwens ook mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is "so cute". Prachtig gewoon.
    Ik vergeet het ook vaak. Gisteravond heb ik ze een keer opgeschreven.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig dit kerstkaartje Marja...heel mooi dat lieve en prachtig ingekleurde stempeltje....zooooo mooi in die roze kleurtjes...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtige roze kaart, schitterend gekleurd dametje!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very pretty card. Beautifully coloring. Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs. I hope to see you again on the next challenge! Good luck!!! Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een moo roze kerstkaartje Marja erg leuk gemaakt met een hele mooie afbeelding. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart Marja, en leuk dat je meedoet met onze challenge bij VIlda Stamps Challenge Blog.
    Groetjes Astrid (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This is just Gorgeous! I love all the elements you added and your coloring! Thank you so much for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. what a great card you made :) Thanks for playing with Vilma Stamps Challenge Blog! Hugs Ute DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohh....so cute and adorable :) Really beautiful! Thanks a lot for playing with us at Fussy and Fancy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superschattig kaartje....Leuk afdrukje heb je gebruikt...echt heel lief. Dankjewel voor deelname aan de challenges van Inky Chicks en Noor Design UK.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a beautiful card! Love your color combo and beautiful embellishing. Thank you for joining us at Noor! Design UK challenges. We hope to see you again next round.
    Hugs, Karina
    DT Noor! Design UK

    BeantwoordenVerwijderen