dinsdag 1 november 2016

Oak Tree Girl

Hoi allemaal,

Hier ben ik voor de tweede keer vandaag....mocht deze maand ook gastdesigner zijn bij paradise of stamps. Daar is het thema anything goes dus ook daar heb ik iets voor gemaakt.
Het idee kwam toen de nieuwe Noor bij me op de deurmat viel ,daar stond een kaart in gemaakt door
Janneke Vink...zij  had er allemaal labeltjes ingedaan ,maar ik heb er een vakje van gemaakt om iets in te doen. Op het hobbyjournaal heb ik door het kaarten maken een goed contact gekregen met een hobbymaatje ,ondertussen zijn we echt wel vriendinnen geworden en mailen we elkaar geregeld...ook vinden we het leuk om elkaar af en toe een zelfgemaakte kaart te sturen. Toen ik begon met het inkleuren van stempels heb ik haar ook met het kleurvirus besmet...ze kleurt nu ook graag stemepls in dus vond ik het wel leuk om het mapje te vullen met stempelafdrukjes voor haar. Ze heeft het ondertussen ontvangen en was er erg blij mee.

Ik heb weer een leuke Wee stamp ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden,rond het stempeltje heb ik de randen gestempeld met een Bits&Pieces stempeltje van Crea Lies ik vind ze heel leuk om te gebruiken rond mijn ingekleurde stempels .

  Binnenkant van het mapje.
Hier heb ik het vakje gevuld met de stempelafdrukjes.
Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
Scr@p-Cards Challenge #90 Polkadots/Stippen
Fussy and Fancy Friday Challenge #175 Shades of Autumn
My Time to Craft#332 Autumnal colours
Hanna and Friends #260 Herbst/Halloween
Inspiration Destination #109 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Groetjes Marja.

17 opmerkingen:

  1. Prachtig Marja! Wat een leuk idee om dit zo aan iemand kado te doen, hier gaat ze vast heel blij mee zijn. Je hebt weer flink gewerkt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nog eens een leuk weggeven zo Marja. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er is niets leuker dan hobby maatjes te krijgen via blogland en samen hiervan te genieten! En wat is je kaart weer prachtig Marja, zo mooi ingekleurd weer en de binnenkant heel erg verrassend! Prachtige kaart vind ik het!!!
    Dankjewel voor je inzending naar Scr@p-Cards Challenge! Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er ontstaan zeker super leuke contacten door onze hobby en het blog en idd groeien daar soms echte vriendschappen uit!
    Je creatie is weer beeldschoon aan alle kanten!! Dank voor je deelname aan onze stippenchallenge Marja!

    xx Irene (SCC-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi cadeautje is dat zeg. Daar kan ze weer een poosje mee door. Je kaart is zo mooi en ook het stempeltje op de hoeken vind ik erg leuk.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig is dit herfstkartje Marja...zo een gaaf modelletje heb je gemaakt....en hele leuke details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige manier om iemand stempelafdrukjes te sturen Marja!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow....wat super gaaf gedaan Marja....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wie süß!
    Das ist ein bezauberndes Kärtchen.

    Danke für Deine Teilnahme bei Hanna and Friends.

    x Sternenglanz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak je toch mooie creaties. Toppie!!
    Hobby-groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Marja !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Marja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marja,
    wat een schitterend kaartje met een lieve digi en prachtig ingekleurd !
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het Scr@p-cards blog
    liefs DT-Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en wat een leuk model. Mooi dp heb je gebruikt en een schattige stempel.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is gorgeous - I love the adorable image and all the added embellies and stamps. Thank you for joining us at My Time to Craft.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk model met die vakjes. Ziet er geweldig uit.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. i love your layout. beautifully coloured image. i have just been given the polychromos by my husband and have not touched them yet. thank you for sharing it with us at FFFC and good luck, Theresa Dt xx

    BeantwoordenVerwijderen