dinsdag 15 november 2016

Sweet vintage

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer is een vintage kaart gemaakt vind ik ook erg leuk om te doen.
Voor deze kaart heb ik een plaatje van Nellie Snellen gebruikt de mallen die ik gebruikt heb zijn van Noor behalve de bloemetjes en de klimop die zijn van MD,DP papier en tekst stempel zijn van Studio Light . Over de randen van mijn plaatje ben ik met een schuurpapiertje gegaan geeft een leuk effect vind ik ,maakt het plaatje nog iets ouder.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
WLVC #78 Sweet vintage image
Pearly Sparkles Challenge #10 Anything goes
Sparkles Christmas Challenge #70 Holly and Ivy
My Time To Craft #333 Distress it
Creative Craft Cottage  #75 Christmas
Scrapping4fun #78 Christmas

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

29 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende en sfeervolle kaart!!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart,Marja.Lief plaat en weer prachtig afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vintage kaarten zijn ook erg leuk om te maken, je kaart is prachtig Marja. Ik zie dat jij ook het blok van Studio Light hebt, mooi he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie vintage kaart Marja,
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart Marja! De tip met het schuurpapiertje zal ik proberen te onthouden :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat liefffffff...echt heel mooi gemaakt en een superschattig plaatje gebruikt.
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze challenge bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome card.
    Thank you for joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje en plaatje! Wat een goed idee dat schuurpapier om het oud te maken. En het papier erbij is zo mooi! En natuurlijk gefeliciteerd met je winnende kaartje. Zo mooi ook weer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie vintage kaart heb je gemaakt,
    lief plaatje en hele mooie stansjes gebruikt!
    groetjes,
    Ans
    Mijn kaarten plak ik met dubbelzijdig plakband, ik gebruik nooit lijm, dus als er iets niet goed zit, kan het er gemakkelijk af,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Marja. Mooie afbeelding ook. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is dit vintage kaartje Marja...wat een super schattig plaatje en ook de andere accentjes passen er perfect bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig vintagkaartje! Het mijne komt donderdag op mijn blog, zelfde papierblokje, zelfde rechthoekige mal, helemaal anders...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marja, This is so sweet! Love how you created such a pretty card to frame that beautiful picture. Thanks so much for joining our Holly and Ivy Challenge at Sparkles Christmas. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie vintage kaart ! mooi bijpassend plaatje leuke details .
    Ik werk met dubbelzijde plakband word niet zo veel gelijmd bij mij .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige vintagekaart Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is jouw vintagekaartje prachtig Marja ! Prachtig van kleur en wat een super lief plaatje !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van WLVC.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk kaartje. Hele andere stijl dan je andere kaartjes,kaar prachtig. Erg creatie ben je!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh deze is echt prachtig ! En wat een mooie mallen heb je gebruikt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Beautiful card - I love all the die cuts. Thank you for joining us at My Time to Craft.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful Christmas card! Love the vintage feel. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is just the cutest card ever and just perfect for our challenge over at Sparkles Christmas Challenge "Holly and Ivy" good luck and hope to see you again next time Dt Member Sandra H xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hey
    beautiful work, wonderful colors
    Thank you that you took the challenge on udiał Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrpping4Fun :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superb make :) Thank you so much for joining us at Pearly Sparkles. We are holding a DT call out if you would be interested in applying. Hugs Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen