zaterdag 26 november 2016

Winters landschap

Hoi allemaal,

Ben vanmorgen al lekker aan het freubelen. Heb alles bewerkt met witte gesso dus dat moet even drogen dus nu met een kop thee erbij even een kaart plaatsen.
Deze keer is geen poppetje...Frank zegt altijd jij met je poppetjes pak is een keer iets anders ...nu had ik een stempelset van Studio Light gekocht en ben daar vorige week zondag mee aan de slag gegaan.
Vond het wel leuk om te doen maar nu hij af is mis ik toch de poppetjes haha. Heb voor deze kaart de sketch van dutch doobadoo gebruikt. Ik ga zeker nog meer met deze stempels maken heb al iets in mijn hoofd zitten om er toch een poppetje bij te kunnen gebruiken...nu nog afwachten of het allemaal lukt zoals het in mijn hoofd zit.


 Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
ScrapPlezier #23Kerst
Scr@p-Cards #91 Sinterklaas of Kerst
Inky Chicks #75 Winterwonderland
AnMaCreatief #62 kerst/Winter
Allsorts challenge #391 Anything Christmas
Brown Sugar Challenge #226 Anything goes
Creative Craft Cottage #76 Anything goes
Petal Lu Challenge #26 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

26 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Marja. Ik ben het met je man eens...leuk deze natuurtafereeltjes. Vaker doen hoor. Dit is echt een prachtig geheel. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful Christmas creation and such a lovely shape, many thanks for joining our challenge at Allsorts this week and good luck.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow....Marja....wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Ik zag je kaart en ben ook direct aan de slag gegaan om een kaart voor ScrapPlezier
    te maken.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauww Marja wat een geweldig mooi Kerstdrieluikje heb je gemaakt !!
    er is zoveel mooi's erop te bewonderen dat je kan blijven er naar kijken
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog
    Liefs DT Martine en fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marja ik mis je poppetjes niet op deze prachtige drieluik hoor, het is heel mooi pm naar te kijken, en wat een toffe stempels! Dankjewel voor het mee doen met de Scr@p-Cards Challenge!!
    Fijn weekend verder....groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi geworden Marja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    nou, ik mis de poppetjes ook niet, ik vind het een prachtig 3-luik met mooie stempels en stansen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart is dit geworden!
    mooie stempel is dit ook ik mis geen tilda op je kaart hoor!
    echt prachtig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer zo'n prachtig drieluik Marja, Supermooi gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi hoor Marja?
    en ja, smaken van de mannen zijn idd soms anders dan die van ons, mijn man houdt niet van vintagekaartjes,...
    als de ontvangers de kaartjes maar mooi vinden hé!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig drieluik, heel mooi in die bruintinten. Je roze kerstkaart hieronder is een beauty. Je olifantje is echt een schatje in de sterkaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind hem schitterend en ik mis de poppetjes helemaal niet op deze kaart. Hij is prachtig!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind het een prachtig winters tafereeltje, dit moet je meer doen Marja, deze techniek zonder de poppetjes ligt je ook wel hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi deze kerst drieluik kerstcreatie Marja...wat een schitterende details erop...PRACHTIG!!!

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart!
    Mooi zacht van kleur.
    Heel leuk gemaakt.
    Groetjes en fijne dag Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A fabulous card design . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Marja dit is een prachtige drieluik heel mooie stempels en stansen .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schitterende kaart Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een onwijs mooie uitwerking van onze challenge, een prachtig drie met mooie natuurtinten en details. Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier....

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow! Absolutely stunning! Each scene is perfectly done! Thanks for joining us at Brown Sugar!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gorgeous card. Thanks for joining us over at Petal Lu, Nicola X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Love this trifold panel! Gorgeous design and amazing idea. Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Just Beautiful! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage. Cindy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen