vrijdag 27 januari 2017

Bedankt.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een bedankt kaartje dat ik gemaakt heb voor een vriendin van me....mocht van haar een mal lenen en ja wat is er dan leuker om er een kaartje bij te doen als je het terug brengt.
Ze heeft het kaartje inmiddels ontvangen en was er erg blij mee.
Voor deze kaart heb ik Tilda ingekleurd ,heb er weer een roze kaart van gemaakt blijft toch een mooie kleur...het hart heb ik als label gebruikt en kun je zo in de pocket schuiven afgewerkt met pareltjes en bloemetjes. Is ook weer een verhaal lijm deze bloemetjes altijd met een lijmpistool op mijn kaart wat gebeurt er laat een bloem met lijm erop vallen vang het vlug op voordat het op mijn kaart valt...nu dat bloemetje zat dus echt vast aan mijn vinger...duurde even voordat ik het eraf kreeg...meteen een brandblaar op mijn vinger...weer wat geleerd haha



Ik wil deze kaart graag mee laten doen bij,
Magnolia-Licious #2 Anything goes
Midweek Magnolia's #156 Anything goes
Paradise of Magnolia #51 Anything goes
LHOSM#142 Anything goes
Pearly Sparkles Challenge #12 With thanks

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.


26 opmerkingen:

  1. So very beautiful Marja!! You've coloured her up perfectly...fabulous design and embellishments! Thank you for sharing with us at Lovely hAnglar or Sweet Magnolia...good luck and I hope that you will join us again next challenge!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje, Marja....dat zal idd een pijnlijke ervaring geweest zijn....ik heb ooit een vallende cactus opgevangen...ben uren bezig geweest om de stekels uit mijn hand te halen.
    Fijn weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Auwwww..... dat doet pijn, volgende keer maar laten vallen dus, hihi Je hebt wel een prachtige bedank kaartje gemaakt Marja! Mijn vriendinen ik lenen ook bij elkaar stansen, dat scheelt enorm in de knip!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Vond het eerst een goeie tip dat lijmpistiol maar mezelf kennende zou ik ook altijd de flammazine bij de hand moeten hebben... Ik lijm mijn bloemen met tackyglue.
    Leuk en interessant als je mallen kan lenen!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke sketch en zo mooi in het roze. En wat verhaal van je lijmpistool. Dat doe je ook geen 2e keer meer.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en wat leuk dat je mallen mag lenen, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    ik vind die lijmpistolen echt gevaarlijk, werk er nooit meer mee..
    Je kaartjes is prachtig met die leuke digi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach wat mooi deze lieve Tilda op je leuke kaart. Wat een mooi model met die schuine hoek waar het hart achter zit. Lekker meisjesachtig en zeker een leuk bedankje voor het lenen van de stans. Beterschap met je vinger...auwww.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig bedankt kaartje
    Met prachtige kleuren en een lieve Tilda
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zo in het roze Marja, je hebt Tilda weer prachtig gekleurd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, pijnlijk!! Dat gebeurt je vast nooit meer. Je kaart is echt superlief! Lekker roze!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lijmpistool oei dat doet zo zeer! Ik gebruik hem nooit met kaartemaken.
    leuke kaart en dit model blijft leuk om te maken.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a beautiful card, I'm sure your friend will always treasure it.
    Thank you for joining us over at LHOSM, hope you will join us again sweetie. Good luck.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk Marja....heb je ook haar mal gebruikt op dit kaartje?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige kaart Marja ! Ja nog leuker dan kaartjes maken is eigenlijk kaartjes geven en sturen he !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is adorable, loving all the pink and that pretty heart. Thank you for joining us over at Magnolia-licious. Good luck!
    Hugs Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi je bedankkaartje Marja...prachtig in die roze kleurtje en ook een heeeeel lief Tildaatje erop...
    en op mijn laatste creatie heb ik de bloemetjes er ook met een lijmpistool opgelijmd....je moet er dan wel de draadjes helemaal afnippen....en ja ....vast is vast dan...alleen wel uitkijken voor brandblaren dus...heel vervelend voor je...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieve kaart, mooi om dat hart als een soort label te gebruiken. Die brandblaar klinkt heel pijnlijk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

  19. Haha oh ja, echt wel, die lijm is zo sterk,
    vast is dan echt vast, gelukkig alleen een blaar
    aan over gehouden en niet meer ellende.
    Je kaart is overigens wel super, leuk model,
    lekker zoet (hou er wel van) heel mooi ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kaart en lief om een bedankt kaart te maken!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Altijd leuk om een kaartje te maken als bedankje voor het lenen van iets! Hele mooie creatie in de roze kleur.
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely card. Tilda is adorable. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Back again for another look at your lovely card. Thank you for sharing it with us at Magnolia-licious.
    Hugz,
    Cath

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card !
    I love the design.
    Thanks for joining us at Paradise of Magnolia.
    Hugs, DT Murielle.

    BeantwoordenVerwijderen