vrijdag 20 januari 2017

De vogeltjes fluiten.

Hoi allemaal,

Vandaag is het de 20e dus begint er weer een nieuwe challenge bij De Egel. Deze keer willen we twee bij elkaar passende kaartjes zien van 10x10cm. Ik heb hiervoor stempels van studio light ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden....vogeltjes deze keer. Zijn mooie stempels maar toch het zijn geen poppetjes dus weet niet of ze nog vaak uit de kast gaan komen haha.
Frank is gek op vogeltjes dus daarom heb ik toen deze stempels gekocht....hij was werken toen ik ze in aan het kleuren was....heb toen de hele tijd berichtjes en foto's gestuurd of de kleuren goed waren ,vond het echt moeilijk om ze in te kleuren bij het stempelset zaten ook nog de kleine vlindertjes die heb ik ingekleurd en uitgeknipt en ze verhoogd op mijn kaart geplakt de vleugeltjes wat  gevouwen is het net of ze echt vliegen.. Dan was het natuurlijk ook nog moeilijk voor mij dat de kaartjes zo klein waren....maak graag grote kaarten waar veel op kan...kon weinig kwijt op deze kaartjes,maar toch vond ik het heel leuk om ze te maken . Dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden....het zijn twee kleine kaartjes geworden maar toch heb ik er lang over gedaan voor ze na mijn zin waren...

Het is een leuk thema om te maken ,doe allemaal gezellig mee . De challenge loopt tot 4 februari en er is weer een leuke prijs te winnen.

Ik wil met deze kaartjes meedoen bij,
Kleuren met potloden # Dierenkaart
Penny's Paper-Crafty Chalenge #312 Anything goes
Stempelsonne #182 Anything goes
inky chicks #77 Anything goes
Craftliners #34 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaartjes en wat een leuke challenge zeg ! Daar kan je echt alle kanten mee uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke challenge, ga ik
    proberen mee te doen hoor. Ik vind je vogeltjes heel mooi ingekleurd. En het formaat wordt zeker een uitdaging haha.
    Fijn weekend en groetjes van Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow heel mooi gelukt hoor Marja. Ik ga kijken of ik mee doe.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is wonderful
    Thanks for joining us at Stempelsonne
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig leuk duo, je hebt de afbeeldingen erg mooi ingekleurd!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaartjes Marja!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    je hebt 2 prachtige duo kaarten gemaakt, ik vind de stempels heel leuk en mooi ingekleurd!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi stempeltje en leuke details heb je op je kaartjes aangebracht! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tolle Karte. Vielen Dank für die Teinahme bei der Stempelsonne.

    LG, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Marja,
    leuk, je kaartjes. Mooi duo zo.
    Jij bent echt een kei in kleuren hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk Marja....het zijn twee lieve kaartjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je moet die stempels zeker nog gebruiken Marja, ze doen het heel mooi op je minikaartjes!
    fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieve en mooie kaartjes zijn het geworden Marja! Heel mooi gedaan weer.
    Fijn weekend!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke set kaartjes, deze stempels kun je heel goed vaker te voorschijn te halen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie set vogel kaarten, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gorgeous! Thank you for joining us at Penny's Challenges! Hope to see you again!
    Hugs, Mary (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaartjes Marja! Vind je stempeltjes helemaal geweldig! Zou ze zeker vaker gebruiken.
    Wat leuk dat je met deze kaartjes meedoet bij én Kleuren met Potloden én Craftliners :) Héél veel succes!
    Een hele fijne zondag.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Nou het was een hele uitdaging voor jou deze
    kaartjes, je bent er echt mee bezig geweest.
    Maar ondanks dat het geen poppetjes zijn, vind ik
    de vogeltjes wel heel erg mooi geworden.
    Ja ik vind dit formaat ook altijd wat te klein,
    moet er ook moeite voor doen, geef mij ook maar
    een grote kaart haha. Maar ach, het is ons toch
    weer gelukt deze keer ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alweer zo'n mooi kaartje!
    Leuk dat je met deze ook meedoet aan de Challenge bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten. Met mooie kleuren en details en een leuke digi. Alles past perfect bij elkaar
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 312 – hope to see you again soon – Hazel DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Marja ,
    Super mooie kaartjes mooi van kleuren .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig Marja. Heeel leuk met deze afdrukjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow - ich bin begeistert. Sehr schöne Karte mit einem wundervollen Motiv!
    Danke, dass du bei Stempelsonne mitmachst
    Groetje - Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart leuk dat je mee doet met de Craftliners challenge.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen