woensdag 4 januari 2017

Er is er een jarig ...

Hoi allemaal,

Gisteren was Kim jarig en heb ik voor haar een verjaardagskaartje gemaakt,ze heeft het ontvangen dus nu kan ik het hier laten zien.
Ik heb voor deze kaart een stempel van Penny Black ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Is voor mijn doen een hele rustige kaart geworden....ik had het af maar was toch niet helemaal tevreden vond het zo blauw dus de volgende dag zag ik dat ik de bloemetjes in haar hand en haar roze had gekleurd....even tussen mijn bloemetjes gezocht  vond ik nog twee roze bloemetjes die heb ik op de blauwe bloemen geplakt zo kwam er toch iets meer kleur in mijn kaart.



Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Petal Lu Challenge #29 Anything goes
Die Sketch-Tanten #27 Sketch
The Paper Shelter # Anything goes
Vilda Stamps # Anything goes
The Ribbon Gril # Anything goes
Fab'n'Funky #332 Little Girl

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

29 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje voor Kim. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje van een kaartje super mooi verjaardag kaartje Marja !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine ganz tolle Karte. Danke für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kleuren, een lief kaartje geworden. En nog van harte gefeliciteerd met Kim.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart Marja ! De stempel is echt een lieverdje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een enig kaartje! Leuk die stempels! Ik heb er ook een, maar nog te weinig gebruikt. Dit jaar ga ik alles gebruiken wat nog nieuw in de kast ligt. EN dat is veel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief verjaardags kaartje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.....wat een leuke kaart Marja!
    Leuke stempels heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje voor Kim, Marja...die kleine roze bloemetjes geven het idd net dat beetje extra!
    Mooi gekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely creation and super cute Little Girl!

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs
    Doris

    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* The Sketchy Challenges
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een prachtigr kaart geworden en ik vond het fijn om deze op mijn deurmat te mogen ontvangen. Dankje Marja!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super schattig kaartje en ik vind het afdrukje ook erg mooi!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterend verjaardagskaartje gemaakt Marja...zoooo mooi in die zachte kleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart Marja, en wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij Vilda Stamps Challenge blog.
    Hugs Astrid (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een allerliefste felicitatiekaart geworden Marja. Inderdaad leuk met die paar roze accentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke kaart Marja!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. she's adorable, gorgeous card.. thanks for joining us at Fab'n'Funky:)
    Wendy x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel lief en mooi kaartje. Het meisje heb je weer prachtig ingekleurd. De roze bloemetjes maken het inderdaad helemaal af.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow, such Beautiful coloring and card! I Love it! Thank you for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zo leuk! en deze stempel vind ik super!. leuk dat je mee doet bij vilda stamps challenge blog. groeten miranda k DT

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eine wunderschöne Karte. Das Motiv ist zuckersüß. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    Liebe Grüße, Daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schattige kaart, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kaart en zeker ook het afdrukje,
    en zo gaaf dat de bloemetjes allemaal in
    dezelfde kleur zijn ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  26. a lovely card - so sweet
    Thank you for joining us at the Sketch-Tanten.
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. What for a wonderful project you made. Thanks for joining in Vilda STAMP challenge blog. Hugs Ute (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Such a lovely card. Thanks for joining us at Petal Lu, Nicola X

    BeantwoordenVerwijderen