woensdag 25 januari 2017

Ik ga op reis en neem mee....

Hoi allemaal,

Vandaag een vintagekaartje ,deze maakte ik vorige week tijdens een sol avond met Ineke Bezemer.
Vond het wel leuk om daar is een keertje aan mee te doen,Frank was werken en er was niks op tv dus dan maar aan de knutsel. Is elke keer een verrassing wat je gaat maken. Heb maandagavond ook mee gedaan bij Tiets op Face book is een kerstkaart geworden die krijgen jullie morgen te zien...
Het is deze keer een easselkaart geworden.Voor deze kaart heb ik een plaatje van Nellie Snellen gebruikt. Heb weer de leuke mal van Noor weer gebruikt het hoekje dat er ook bij zit heb ik er boven weer opgeplakt met een strik,heb ook een randmal gebruikt maar daar zie je niet meer veel van ...
Vond het een hele leuke kaart om te maken...denk dat ik hem nog wel is ga maken.



Ik wil deze kaart mee laten doen bij,
Knutsels en Kadootjes # Vintage
Inky chicks #77 Anything goes
Crafting from the heart #144 Anything goes
Brown sugar challenge #234 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

20 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk vintagekaartje Marja...en leuk dat je ook met die sol workshop heb meegedaan..ook schitterende details erop ...

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Marja. Lief plaatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief kaartje Marja....Ik zag dit model overal voorbij komen maar het is ook een schattig modelletje ook.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij de Inky Chicks.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart, het plaatje is zo lief!
    Het is een leuke uitwerking van de SOL. Ook je vorige kaartje met 50 is erg leuk.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is echt prachtig en wat een mooi plaatje heb je ervoor gebruikt !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig gedaan en n.a.v de SOL een prachtig kaartje geworden Marja en keurig afgewerkt...top!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marja,
    hele mooie kaart heb je gemaakt, leuke SOL was dat, ik heb inmiddels de maten ook en ga hem vast nog eens maken.. ik vind het plaatje en de uitwerking heel leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Vintage kaartje geworden.
    Prachtig versiert!
    Fijne dag en groetjes,
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie draai heb jij aan de SOL gegeven, Marja...ik heb hem al diverse malen voorbij zien komen...maar toch is deze weer anders...lief plaatje ook.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Marja. Mooi met deze mallen. Je kaart hieronder is ook erg mooi! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk kaartje Marja....prachtig plaatje heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marja,
    wat een prachtig kaartje! Deze stijl gaat je goed af hoor Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie easelkaart is het geworden Marja. Prachtig! Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi is je kaart geworden Marja hier ligt ie ook klaar om afgemaakt te worden.
    Lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie vintage easelkaart gemaakt, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is je kaartje prachtig geworden Marja ... Zo heel mooi van kleur ook !
    Ja aan sols mee doen vind ik ook telkens gezellig ...
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. O, wat leuk Marja. Die sol is erg leuk zeg, ik wil hem ook nog eens maken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Ik heb dit model idd veel voorbij zien komen,
    erg leuk, en jouw versie is wel super mooi zeg ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige 3 hoek kaart is dit geworden.
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen