donderdag 26 januari 2017

Merry Christmas

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een kerstkaart voor jullie...zoals ik gisteren al zei heb ik maandagavond op facebook meegedaan met een sol avond bij Tiets...deze keer gingen we een sketch maken.
Ik vind hem erg leuk geworden...denk dat ik deze sketch nog wel vaker zal gaan gebruiken.

De stempel die ik gebruikt heb is van cc designs...verder ga ik niet alle mallen opnoemen het zijn allemaal al wat oudere mallen die ik deze keer gebruikt heb. Op de randen heb ik wat witte gesso gesmeerd ...

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC #Week 4
Fab'n'Funky Challenge #335 Ribbon and/or pearls
Crafty Sentiments # Use dies
Sweet stampin Challenge # Dies and Punches
Creative inspirations #267 Cute critters
Crafty Creations Challenge #333 Anything goes
Crimbo Crackers Challenge #125 Something cute

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

30 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje is het geworden Marja!
    Echt super mooi, heerlijk zo in van die traditionele kerstkleuren.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. mooi met dit papier in het rood. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So pretty! Fabulous use of those awesome dies!
    Thank you for joining us at Crafty Sentiments! Jane (GDT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kerstkaart Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad een heel mooie sketch! En een leuke uitwerking ervan. Grappig plaatje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig kaartje en mooie kleuren. Vind rood altijd mooi met de kerstkaarten. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kerstkaartje Marja.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this little cutie sitting on top of all those colourful layers. Thank you for joining us at Fab'n Funky.
    Alison x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Marja! Heel kleurrijk.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Marja hij is prachtig geworden zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart hoor, ook dat je oudere materialen hebt gebruikt. Het papier en plaatje zijn zo leuk bij elkaar.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi van kleur, en een super leuk stempeltje.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig dit kerstkaartje Marja...heel leuk dat je met die SOL heb meegedaan ..en met een schitterend resultaat zie ik wel...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je solkaartje is prachtig geworden Marja !
    Toch leuk zo met dezelfde sketch verschillende kaartjes te zien !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal mooi !
    Heerlijk al dat rood !

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marja,
    mooie en vrolijke kerstkaart heb je gemaakt en wat een leuke digi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi en schattig kaartje, Marja! De digi is ook heel leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Toffe kaart!
    fijn dat je ook van De partij bent met een donderdagse kerstkaart!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtige kerstkaart in de traditionele kleuren.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Cute image, beautiful design and lovely traditional colour combo.
    Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marja,
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. En als ik dan die stans zie bovenaan je kaart, bedenk ik me dat ik hem ook heb en hem gewoon vergeet. Dus wie weet zie je binnenkort een kaartje met deze stans bij mij verschijnen.
    Mooi gekleurd ook weer!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kerstkaart Marja! Blijft leuk die traditionele kleuren!
    Het is inderdaad een hele leuke sketch die jij omgetoverd hebt tot een prachtige kaart: top!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi in het rood en die stans bovenaan maakt het helemaal af!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ahhh ik ben verliefd op dit schattige rendiertje! Wat een dotje zeg en je kaart is een plaatje! Mooi deze kleur rood en prachtige rand boven het plaatje!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Thank you for entering your darling card in the Sweet Stampin' Dies and Punches Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sweet card. Thank you for joining us at Crafty Sentiments Designs. hugs
    Laurigami

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love the use of the traditional red and green on this cute holiday card! Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

  28. Dat is zeker een leuke sketch, maar ook een
    lief stempeltje, heel mooi kaartje geworden ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Stunning make ,Thanks for joining us at Fab'n'Funky Lisa DT x

    BeantwoordenVerwijderen