zaterdag 25 februari 2017

Baby

Hoi allemaal,

Vandaag het kaartje dat ik maakte met mijn derde Wild Rose Stempeltje dat ik een tijdje terug op de beurs heb gekocht. Heb er deze keer het schildje van Dutch Doobadoo bij gebruikt.
Het is een babykaartje geworden ....ben ik weer koop een stempel die ik dan leuk vind  kleur hem en in en dan bedenk ik me wat kan ik er eigenlijk mee gaan maken. Dus de stempel lag hier maar tot dat iemand zei waarom geen babykaartje denk ja dat kan wel in deze kleuren...muisje heeft een pakje in zijn hand dus die komt een cadeautje brengen. Heb baby met embossingpoeder gemaakt is niet erg duidelijk maar vond het toch niet echt storend,de leuke hartjes bloemen van Joy er weer bij gebruikt nog een roze speentje erbij

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
AnMaCreatief #65 Feest
Craftaddiction #2 Speciale gebeurtenis
Brown Sugar Challenge #239 Anything goes
Crafting from the heart #147 Anything goes
Crafting with friends #37 Anything goes
Crea Chicky's #7 Bloemen

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

18 opmerkingen:

  1. Een prima stempel voor een babykaartje Marja....wat is het een leuk kaartje geworden!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken dat gelijk, je koopt een stans of stempel en dan.....
    wat gaan we er mee doen !
    Maar dit stempeltje komt op deze kaart helemaal tot zijn recht !

    Heel leuk !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute kaartje. De stempel is mooi ingekleurd en schattig. Mooie creatie. Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stempel voor een babykaartje, maar ook voor een voorjaarskaartje zou je hem kunnen gebruiken (alleen dan in andere kleuren). Het is iig een schatje geworden en het embossen is best leuk geworden.
    Bedankt voor het meedoen met de Feest challenge van AnMaCreatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het plaatje kan inderdaad prima voor een babykaartje Marja. Heel mooi gemaakt weer.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooi kaartje heb je weer gemaakt Marja

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben ook fan van de hartjesbloemen, ze zijn erg leuk! Lief babykaartje heb je gemaakt, met het leuke stempeltje!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is dit babykaartje! Zo lief in deze kleuren! En je afdrukje heb je weer supermooi ingekleurd.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kaart. Mooie kleuren combi Marja. Een hele mooi afwerking. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een lieve kaart in deze zacte kleurtjes.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi kaartje heb je gemaakt !
    Mooie vrolijke kleurtjes .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje en lief stempeltje!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief is ie geworden. Ach meestal is het bij mij zo dat wat ik van tevoren bedenk, niet het uiteindelijke resultaat is! Ik kleur ook wel eens stempeltjes in en dan vind ik geen passend dessin papier erbij, haha! Maar jij hebt er een lief geheel van gemaakt Marja! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een heel lief babykaartje.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart. In deze pastel kleuren en de leuke digi/ stempel. Ik krijg daar echt een lente gevoel bij
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele lieve kaart geworden, hele leuke stempel en leuk gecombineerd. Het muisje met de kerstster is ook al zo'n schatje en ook daar heb je een mooie kaart mee gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje, mooi van kleur en een leuk stempeltje. Dank voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes, Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen

  18. Ik vind je kaart echt weer super
    schitterend gemaakt, toffe kleuren
    en veel mooie op te zien ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Bingo}

    BeantwoordenVerwijderen