maandag 27 februari 2017

Happy Birthday Joyce!!

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik gemaakt heb voor de dochter van mijn vriendin... ze wordt 5 maart 20 dus dat verdiend wel een leuke kaart. Plaats hem nu al want ik heb de sketch van Noor gebruikt en die kan je maar tot morgen insturen, maar dat is niet zo erg ze kijkt toch nooit op mijn blog.
Voor deze kaart heb ik een digi van Mo Manning ingekleurd vond dat meteen een leuke digi voor de jeugd maar toen ik hem af had dacht ik die is wel heel erg grijs geworden....dus ik heb maar veel roze papier gebruikt (is ook haar lievelingskleur) en nu valt het wel mee.
Met een vlaggenlijntje haar naam erop gemaakt haar leeftijd er nog bij zo is het wel een persoonlijke kaart geworden daar vragen ze bij knutsels en kadootjes om deze keer en ik vind het altijd wel leuk om een persoonlijke kaart te maken. Nog een leuke bloementoef erbij de roze roosje heb ik zelfgemaakt de rest komt uit de voorraad achter de bloementoef nog een brievenbusje verstopt....die vond ik zo leuk toen ik die zag hangen dus ook maar meteen gekocht,....en toen lag hij thuis op tafel zag hem zaterdag weer liggen en heb hem maar meteen gebruikt. Toen ik bezig was had ik alles met DP papier gedaan maar vond het te druk dus dan ga je aan het schuiven en Claudia had net een pak speculaas open gemaakt....ik zag het wit ribbelkarton en dacht ik dat is leuk en heb er een stuk vanaf geknipt en op de kaart gebruikt randje heb ik met een kartelschaar afgeknipt was het net wat mooier afgewerkt. Zo zie je maar je kunt zoveel gebruiken als je aan het freubelen bent😊.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Knutsels en Kadootjes # Persoonlijke kaart (naam of leeftijd)
Inky Chicks #79 Happy Birthday
Addicted-to-stamps #142 Use a number
Creative inspirations #269 Petals&Pearls
Creative Sketcy Girls # 9 gebruik stanzen

Fijn dat je even kwam kijken .
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart !!!!!!
    Leuke toepasselijke digi !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie meidenkaart,marja.Superleuke kleurtjes en prachtig afgewerkt.Hele mooie bloementoef.Ik dacht een beschuit rol bij de ribbels ( want die heb ik nog liggen ) maar nu lees ik bij jou een pak speculaas :).Ook leuk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Marja! Je bent weer lekker aan de freubel geweest met allerlei materialen. Top creatie.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. daar heb jij een prachtige kaart voor gemaakt Marja echt een girlie kaart

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a beautiful creation! Thanks for playing along at Creative Inspirations this fortnight xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergave meidenkaart Marja! Het roze haalt de hele kaart op en dat brievenbusje is erg leuk. Handig om het witte ribbelkarton te gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een echte meidenkaart,leuk hoor.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt met de sketch, echt een meidenkaart, lekker roze, dat witte ribbelkarton past er perfect bij..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat je zegt is waar Marja....het stukje ribbelkarton (van de speculaas) maakt het kaartje net even anders....het is een prachtig geheel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk idee van dat ribbelkarton. Je kaart is weer prachtig en persoonlijk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gorgeous card
    thanks for playing with us at addicted to stamps
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart heb je gemaakt!! Enig afdrukje en er is zoveel te zien!
    Dank je voor het meedoen aan onze challenge van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje heb je voor die jonge dame haar verjaardag gemaakt Marja...mooi in die roze kleurtjes en ook schitterende details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Marja, your creation looks really stunning with this pink birthay lady. Thanks for joining us at Addicted to stamps Challenge, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart. Leuke stempel en prachtige materialen heb je gebruikt. Zelfs het ribbelkarton van de speculaas pas er goed bij😀
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een leuke jeugdige feestelijke kaart geworden Marja. Het gestempelde meisje heb je mooi ingekleurd en de afwerking vind ik top.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk persoonlijk kaartje is het geworden voor een 20 jarige. Haar naam op de vlaggenlijn maakt het helemaal af. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Hartelijke groet, Ingrid DT-lid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Superleuke kaart!! Mooie kleuren ook. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.

    grtjs
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Waar speculaas al niet goed voor is....hhahaha..
    Hij is heel erg mooi geworden!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die had ik blijkbaar gemist! Wat een leuke!
    Fijn dat je van de partij was bij onze challenge. Hopelijk bij de volgende ook weer?!
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen