donderdag 2 februari 2017

Nieuwe mal van Noor.

Hoi allemaal,

Donderdag dus ik heb weer een kerstkaart gemaakt. Het is deze keer een vintage kaartje geworden.
Afgelopen zondag zijn we na de beurs in Gorinchum geweest....was niet echt geplant dus had mijn boodschappenlijstje niet klaar ,maar natuurlijk had ik wel een paar dingen in gedachten zo ook die mooie nieuwe mal van Noor. Was natuurlijk overal op dus dan maar een andere keer lopen we na buiten en zie ik in een ooghoek de mal toch nog hangen net bij het laatste kraampje voor de uitgang dus meteen de rem erop en toch nog de mal kunnen kopen ...dus daar moest een kaartje mee gemaakt worden. Verder had ik nog wel meer leuke dingen gekocht ook weer een paar stempels natuurlijk...die zien jullie nog wel is voorbij komen. Maar nu had ik ook is het borsteltje van sisx voor de mallen schoon te maken gekocht...deed dat nog altijd met mijn prikpen ook geregeld papier kapot om het uit de stans te krijgen ...dus nu toch maar is gekocht en het werkt fijn had ik al veel eerder moeten doen je gaat er met het borsteltje overheen al het papier uit je mal en de stans ook schoon.

Heb vandaag een drukke dag dus weet niet of het nog gaat lukken om vandaag bij jullie langs te komen ...dadelijk komt eerst de kapster en daarna komt Sandra gaat ze mijn ramen en gordijnen wassen en de woonkamer een grote beurt geven dus denk dat ik daarna wel zo moe ben dat ik niet veel meer doe als voor de tv hangen....misschien dat ik nog wel even kijk op mijn tablet wat jullie gemaakt hebben maar van reageren zal dan niet veel meer komen.


Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
52WTC #Week5
Hobbyvision #58 Bingo stansmal/blauw/wit
ABC Christmas challenge # C & D for..
Alphabet Challenge Blog # W for Winterwalk

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

25 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en wat een geluk dat je die mal toch nog vond!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart met deze mooie mal van Noor! Dan had je wel mazzel, dat je die mal op het laatst nog zag.

    Succes met de woonkamer een grote beurt te geven.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een geweldig leuk vintage kerstkaartje Marja..en inderdaad met een schitterende stans erop...leuk dat die nog op het nippertje nog in je mandje is gevallen !!!

    groetjes en en fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje met de prachtige mal Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Marja. Ik ga de 19e pas naar de beurs. Ik kan me er nu al op verheugen. Maak wel vast een boodschappenlijstje. Lekker uitrusten vanavond. Huis is dan weer lekker schoon.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Marja. Leuk dat je de mal toch nog hebt kunnen kopen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart, Marja...wat fijn voor je dat je de mal toch nog op het nippertje hebt kunnen kopen...succes met het harde werken vandaag! Dat borsteltje klinkt wel handig...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty van een kaart Marja! en de mal van Noor is prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje! Er is veel op te zien..
    Leuk dat je meedoet bij 52WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die mal mooi Marja. En je hebt er een mooie kaart mee gemaakt. Leuk met dat kleine fotolijstjes op je kaart. En rust maar uit hoor, reageren kan altijd nog.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart Marja! En wat is dat toch een mooie mal!!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad een mooie mal !!!!
    Prachtige kaart geworden !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kerstkaart, heel mooi met die nieuwe mal. Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de nieuwe stans is prachtig, de mijne zit nog in de verpakking..je hebt er een supermooie kerstkaart mee gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een schitterende mal. Leuk dat je die dan toch nog gevonden hebt! en sebiet al zo'n mooie kaart mee gemaakt!
    geniet van je avond!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geluk dat je net bij het laatste kraam je mal vond ! Je hebt er alvast een prachtige kaart mee gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat een prachtige kerstkaart Marja. Heel sfeervol en zo mooi afgewerkt...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha Marja,
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Prachtig hoor! En die dag klinkt druk en intensief, dus een andere keer zien we je dan wel weer! EN wat leuk dat je naar de beurs bent geweest!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Ja het is zeker een hele mooie mal,
    en je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hij is prachtig Marja, en je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt.
    Zou je voor mij via messenger het art. nr. van deze mal door willen geven Marja? Ik heb er ook een oogje op en ik kan hem bij het Noor design webwinkel niet ontdekken.
    XX Wilma v Bijnen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kerstkaart in blauw wit Marja,
    En een prachtige mal hoor !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kerstkaart, Marja. Mooie kleuren en details. En ja, die stans is ook erg mooi. Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenges. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely card, Thanks for joining in with our challenge at ABC Christmas Challenge,
    hugs Samantha :0)

    BeantwoordenVerwijderen