donderdag 23 februari 2017

Nog een roze kerstkaart.

Hoi allemaal,

Donderdag dus weer een kerstkaart gemaakt,lukt best nog wel met dit weer.
Heb nog steeds stempels liggen die ik met de kerst al had ingekleurd dus die maak ik nu mooi allemaal even op...
Deze keer weer een stempel van Wild Rose Studio en ook weer heerlijk in het roze ingekleurd.
Ook deze keer weer een dutch doobadoo gebruikt,het leuke sokkenlijntje er ook weer is bij geplakt.

Het is hier maar slecht weer dus ga dadelijk mijn kleurpotloden maar pakken en een stempel inkleuren.
Er komt weer een fijn knutselweekend aan terwijl iedereen carnaval gaat vieren ga ik fijn aan de hobby.

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij,
52WTC #Week 8
Winterwonderland # Anything christmas goes
Fab'n'Funky Challenge # 339 Christmas
Christmas at Sweet Stampin # Anything christmas goes
In The Pink Challenge #113 Dies and/or punches

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

28 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer zo'n schatje Marja. Ik kan me er nog steeds niet toe zetten om kerstkaarten te maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, Marja....handig als je een aantal gekleurde plaatjes hebt klaarliggen....geniet van je knutselweekje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje van een label, heel lief plaatje.

    fijne dag liefs annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeel mooi dit kerstkaartje marja....zoooo mooi in die roze kleurtjes....TOP gedaan!!!

    bedankt voor het meedoen bij 52 WTC
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie tag, top!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook vandaag weer een schattige kerstkaart! Het wordt hier denk ik ook een lekker hobbyweekend. Veel plezier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel schattig kerstkaartje! blijft leuk in deze kleur! Kleurze vanmiddag. Ik heb even lunchpauze.. dus even blogs kijken..hihi
    goed weekend ga je tegemoet!

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi hoor! Heerlijk zo in het roze.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kerstkaart.
    Ik ben gelukkig niet de enige in roze, hihihi
    Bij slecht weer ook voor mij een knutsel weekend, veel freubel plezier!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja een prachtig kaartje,ik houd ook van roze. En voor mij ook een heerlijk knutselweekend met dit weer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, dit is weer een hele mooie !!!!!
    Heerlijk dat roze !
    groeten Ineke
    Je nieuwe volger !

    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De kaart van dinsdag is prachtig en deze ook! Erg mooi deze kleuren en afdrukje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super weer je roze kerstkaart!
    veel plezier met je knutselweekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Op facebook zag ik dit snoepje al voorbij komen. Een erg lief kerstkaartje met mooie details in lieve kleurtjes. Ik geniet ervan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach wat enig! Dat afdrukje is zo leuk! EN de vorm van de kaart is ook gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat heb je een leuk afdrukje gebruikt, alles past weer zo mooi op roze kaartje, leuke bloemetjes!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Marja! Supermooie kleuren!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig roze kerstkaartje! heel mooi gemaakt!
    Fijn dat je er weer bij bent met je donderdagse kerstkaart!
    Nancy
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. A lovely tag and beautiful colours. Thank you for sharing with us at Winter Wonderland.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kertslabel en in deze mooie roze kleur.de digi vind ik ook schattig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Roze voor kerst: supermooi!!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige creatie met deze hele lieve stempel. Leuk om het in deze kleur te zien.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Thank you so much for joining at Fab'n'Funky challenge with your super creation - hope to see you again soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een ontzettend lieve tag heb je gemaakt! Erg schattig hoor dat lieve muisje. Bedankt dat je hebt meegdaan bij In the pink.

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I love your pretty pink card - gorgeous, thank you for playing along with us at Winter Wonderland hugs Judith x

    BeantwoordenVerwijderen