vrijdag 3 februari 2017

Paars met Groen

Hoi allemaal,

Kom vlug even tussendoor dit berichtje schrijven...ben druk aan de knutsel haha.
Maar ik mocht deze maand ook gastdesigner zijn bij Creative Sketchy Girls dat vond ik natuurlijk ook weer heel leuk om te doen dus heb daar deze kaart voor gemaakt.
Kreeg een digi en sketch toegestuurd en daar heb ik een kaart mee gemaakt....de digi was wel niet helemaal mijn smaak maar toch ben ik ermee aan de slag gegaan. Heb de digi wel een paar keer opnieuw moeten inkleuren voordat ik tevreden was...toen wou ik de digi in een cirkel uitsnijden maar was mijn papier weer te klein,had geen zin meer om het opnieuw te doen dus heb ik de digi uitgeknipt en in de cirkel geplakt. Heb de cirkel bewerkt met verschillende stencils van dutch doobadoo en inkt daarop nog een malletje geplakt en hier en daar nog wat gestempeld met een stempeltje bits and pieces van Crea Lies , lang de rand een paar waterdruppels gemaakt met viva glas effect gel dit heb ik ook op de bril gedaan is niet heel duidelijk te zien op de foto maar het geeft een heel leuk effect. Ondanks dat ik het geen leuke stempel vond kreeg ik toen ik bezig was er toch steeds meer zin in en uiteindelijk ben ik er best wel tevreden over het resultaat...maar denk niet dat ik de digi nog meer zal gaan gebruiken hou toch meer van de lieve poppetjes.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Creative Fingers Challenge #124 Anything goes
Crafting with friends #36 Anything goes
Inspiration Destination #121 Anyting goes
Stempelsonne Challenge #183 Anyting goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. De stempel is ook niet mijn smaak, maar je kaart als geheel is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke digi heb je gekregen. Prachtige kaart. de sketch kleuren en detaild komen heel mooi uit op je kaart
    Groetjes.Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en de digi past er perfect bij.
    heel mooi gedaan!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje Marja, hele mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Marja,
    ik vind het een stoere meid, leuk dat je de afdruk uitgeknipt hebt en de cirkel heb je ook mooi bewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En toch heeft de digi wel wat. Je moest dus uit je comfort zone , haha. Toch goed opgelost zo en een prima kaart. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gelukkig dat niet iedereen hetzelfde graag ziet, zou saai worden met allemaal dezelfde materialen.
    Het is niet te zien dat het niet echt je smaak is, je hebt je kaart supermooi gemaakt! En wie weet heb je nog eens een stoer madammeke nodig, komt de digi toch nog van pas...
    groetjes en fijn weekend!
    nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van deze kaart in het paars ben ik helemaal weg, wat prachtig gemaakt Marja.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Marja....leuke bloem in de linkerbovenhoek!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card great image and love all the layers---Thank you for joining us at Crafting With Friends
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me dat helemaal indenken dat het niet helemaal je smaak is. Maar je kaart is inderdaad mooi geworden! De kleuren combi is ook gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sehr schön gemacht. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card ! Hope we see you soon back again.
    Thank you for joining the Stempelsonnen Challenge.
    Jessica DT

    BeantwoordenVerwijderen

  14. Je hebt er voor jezelf een uitdaging van gemaakt,
    een digi die minder leuk is, ziet er nu toch heel
    leuk uit, mooi verwerkt op je kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-harten}

    BeantwoordenVerwijderen