dinsdag 28 maart 2017

'n heel fijne dag!

Hoi allemaal,

Het zonnetje schijnt hier weer lekker ,is eigenlijk weer om erop uit te gaan. Maar vertelde donderdag dat mijn scootmobiel het niet meer deed,dus gebeld en ze zouden een bon aanmaken en verder niets meer gehoord....dus zit nog steeds binnen. Straks maar weer is bellen het is een ander bedrijf gaan doen maar de service is slecht. En anders zelf maar is kijken of ik hem ergens kan laten maken ...krijg het eigenlijk allemaal vergoed omdat ik chronisch ziek ben. Ik wil ook niet ongeduldig lijken maar kan op het moment nog geen boodschap halen dus het is zeer lastig.

Maar nu mijn kaartje. Het is een verjaardagskaartje dat ik vorige week voor de verjaardag van Erica gemaakt heb.
Heb er weer een dutch doobadoo voor gebruikt ,en een Tilda ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. De mallen die ik gebruikt heb zijn van Noor,de bloemetjes kwam ik nog tegen in mijn mandje had ik al lang niet meer gebruikt dus die er ook maar meteen bij gemaakt de vlindertjes heb ik ook ingekleurd  zaten bij een stempelset van studio light  verder heb ik nog een leuk kantje en wat plakparels gebruikt.



Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Inky Chicks # Flowers
Magnolia Forever #51 Ribbon&Lace
All About Magolia # 21 Favorite colors
Midweek Magnolia's #160 Anything goes
Magnolia-Licious #6 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

20 opmerkingen:

  1. Dat is wel ontzettend balen Marja! Hopelijk is het snel opgelost en kun je erop uit.

    Je kaartje is weer prachtig, de sketch is erg leuk en de magnolia weer prachtig ingekleurd!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopen dat je scootmobielprobleem snel opgelost is, Marja (als ik dit allemaal zo lees, denk ik dat we elkaar nog kennen van vóór de blogtijd)...
    Je kaartje is weer prachtig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je scootmobiel nu gemaakt is, zodat je met dit prachtige weer niet verplicht binnen hoeft te zitten. je kaart is weer een schatje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend kaartje met al die laagjes en mooie materialen!
    hoop voor jou dat je snel weer mobiel bent, zonde als je met dit mooie weer niet buiten kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend dat je nu zo binnen moet zitten. Ik hoop dat je scootmobiel snel wordt gemaakt.
    Je kaartje is weer prachtig. Een mooi kantje heb je gebruikt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart,Marja.Mooie kleurtjes en een lieve Magnolia.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje. Mooi is de digi igekleurd. Top! Hopelijk kun je er snel weer op uit en wordt hj snel gemaakt..
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marja,
    wat ontzettend vervelend dat je scootmobiel het niet doet, juist nu het zo'n mooi weer is..
    Mooie kaart heb je gemaakt met een leuke digi..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marja, echt prachtig zo met die verschillende mallen. Hopelijk is het scootmobiel snel gemaakt, jammer om met dit weer binnen te zitten. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje heb je voor Erica gemaakt! Leuk om hem te zien! De mijne voor haar zie je morgen!
    Wat balen van je scootmobiel! Is het eindelijk mooi weer kun je er nog niet op uit!
    Hopelijk is het snel opgelost!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super mooi kaartje is er weer uit je hand gerold Marja ...
    Hopelijk is je scootmobiel weer snel hersteld want is helemaal niet plezierig als je met zo'n prachtig weer er niet op uit kan ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Marja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is weer een mooike Marja!!
    Mooi ingekleurd, een mooie combi van mallen, TOP!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje met al die verschillende mallen bij elkaar. Je kaartje voor je vriendin is werkelijk schitterend geworden, mooie bloementoef naast het plaatje.
    Bah, ik hoop dat je scootmobiel vlug gemaakt is. Ik snap dat je gewoon naar buiten wilt als je daar zin in hebt, is niet ongeduldig hoor.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldig leuke kaart! De kleurtjes zijn leuk en wat staan de verschillende mallen leuk bij elkaar! Het plaatje is superleuk!
    Ik hoop dat je scootmobiel snel gerepareerd kan worden. Wat naar dat je nu de deur niet uit kunt.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marja,
    Super mooie kaart ! prachtige met al de leuke malletjes en kleurtjes.Prachtig geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Booo to the scooter!!! But yay to the beautiful card!! i just love the colours, and the coloring is very beautiful!! Thanks for joining us at Magnolia-licious challenge!
    DT Rosette
    http://rosettescreativeheaven.blogspot.com.mt

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook een prachtige kaart!
    Allemaal verschillende malletjes en mooie paarse kleur, zal Erica blij mee zijn.
    Wat vervelend dat je de deur niet uitkunt, heb je wel hulp om dan boodschappen enz te doen?
    Hoop dat het snel verholpen kan worden.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Thank you so much for taking the time to enter our All About Magnolia Challenge with this beautiful creation! ♥

    Hope to see you next month again!
    Good Luck!

    XX Diana ♥
    www.deedees-cardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen