zondag 19 maart 2017

Sweet baby.

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik een geboortekaartje gemaakt in niet traditionele kleuren dat is het thema deze maand bij KIC waar ik deze maand een kaartje mocht maken als gastdesigner. 
Heb ook maar een heel andere digi gepakt ...had deze digi van Mo Mannig gekocht vond hem zo leuk deed me aan Sandra denken toen ze klein was ,die wou ook altijd hakjes aan. Toen ik haar het kaartje liet zien zei ze ook meteen o wat leuk weet je nog mam dat ik vroeger ook met hakjes liep als ik aan het spelen was.

Voor deze kaart heb ik de sketch van dutch doobadoo gebruikt.

Morgen ben ik er weer met een kaart voor de nieuwe challenge van De Egel en verder heb ik nog wat kaartjes klaar staan voor deze week ,ben wel bezig geweest en deze week kan ik ze aan jullie laten zien....het is hier nu nat en koud buiten dus denk dat ik vanmiddag nog een kerstkaart voor donderdag ga maken.






Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
The Cutie Pie Challenge #109 Dies ans Digi's
CCC Digi Creations # 69 For Girls
Crafty Creations #337 Anything goes
Crafty Sentiments # Any shape
Stempelsonne challenge #186 Anything goes
Vilda Stamps # Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.




17 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Marja. Fijne dag!
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke schattige kaart!
    Mooie digi.
    Groetjes en hier straks ook aan de knutsel het is fris buiten.
    Groetjes en veel freubel plezier.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Einfach bezaubernd. Danke für deine Teilnahme bei der Stempelsonne.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot van een kaart, Marja...en wat een leuke herinnering!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk babykaartje in de niet traditionele kleuren. Altijd leuk om als gastdesigner ee nkaartje te mogen maken!
    De digi is ook erg schattig en niet standaard!!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Marja.Schattige digi die prachtig is ingekleurd.Leuk dat je gastdesigner mocht zijn.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is very cute... love it!
    Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn dochters deden dat ook, schoenen met hakken aan en dan spelen.. Hele leuke digi heb je gebruikt en je kaartje is weer top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke babykaartje in deze kleuren. Het stempeltje of digi, is erg leuk. Zo schattig dat er net en oogje te zien is onder de hoed...
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een lief afdrukje Marja en zo mooi ingekleurd. Leuk dat je dochter en jij dezelfde associatie hadden met de schoentjes. Ik vind dat je er een plaatje van gemaakt hebt, heerlijke kaart :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuk babykaartje heb je als gastdesigner gemaakt Marja...zo een schattig en mooi ingekleurd stempeltje erop...TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Adorable card. Love that sweet image. Thanks for playing along with us at The Cutie Pie Challenge. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh gosh - this is one adorable baby - love it. Thanks so much for joining us this time at the Crafty Creations challenge, Elizabeth (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is So Beautiful! Thank you so very much for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT Mindy

    BeantwoordenVerwijderen