maandag 24 april 2017

Daar is de Lente!

Hoi allemaal,

Vandaag een kaartje dat ik heb mogen maken als gastdesigner bij The Crazy Challenge daar vragen ze deze keer om leafy green op je kaart.
Ik heb voor deze kaart een digi van Mo Manning ,Baby Fairy Daffodil ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden. Voor de kaart heb ik een dutch doobadoo gebruikt....heb deze nog maar een keertje eerder gebruikt,vind de vlinder heel leuk en toch kan ik met deze mal niet zo goed uit de weg. Vind het jammer om er een dichte kaart van te maken je zet hem toch altijd open als de binnenkant het mooiste is de vorige keer had ik er een strik aan de voorkant opgemaakt om zo de kaart dicht te strikken ,nu heb ik er aan beide kanten een vlinder opgeplakt is weer is wat anders.



De kleurnummers van de potloden die ik gebruikt heb zijn:
132-189-131
153-154-156
103-179-176-280
138-136
105-107-183-184-188
170-160-167

Afgelopen vrijdag ben ik na de Knots Gekke Kaartendagen geweest....heb weer veel gezien,geleerd en natuurlijk ook gekocht hihi. Dus heb nu weer een hoofd vol met ideetjes wat ik allemaal nog wil gaan maken. Toen ik thuis kwam lag er nog een verrassings pakket van De Duif in de brievenbus ,ik had daar gewonnen met mijn gele paasmandje,was een heel leuk pakket met spulletjes van Studio Light dus ook daar kan ik weer leuke dingen mee gaan maken....nu de tijd nog haha.

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
disdigidesign challenge # use somethig digital
Sweet stampin challenge # flying high
Brown Sugar Challenge #247 use a die cut
The Crafters Cafe Challenge  # 171 Easter/Spring
Petal Lu Challenge #36 Yellow flower
Deep Ocean Challenge # 153 Spring
Creative Moments Challenge #116 Anything goes /optie Spring
Crea Chicky's #9 Voorjaar
addicted-to-stamps #146 Not a square card
Pearly Sparkles Challenge #15 Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marja. de kleuren zijn super de sup mooi gecombineerd. En een heel lief afdrukje. Erg leuk gemaakt in dit model. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie !
    Heerlijk Marja ,nieuwe spullen...
    en je prijs ook nog op de mat !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke en wel!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IK begrijp je wel van de mal hoor. Maar hij is wel erg leuk zo.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en leuk om vlinders op het sluitgedeelte te doen zo word het ook 1 geheel.
    gefeliciteerd met je prijs! we krijgen er vast binnenkort we een mooie kaart mee te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Marja. Ik heb ook zo'n mal met een ster voor de kerst. Heb hem nog maar 1 keer gebruikt.... hetzelfde probleem dus. Leuk je prijs!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was nog eens heerlijk thuis komen na een dagje beurs. Ik ben er ook vrijdag geweest. Was er gezellig druk, gelukkig niet te druk dus je kon overal prima kijken.

    Je kaart is prachtig, zonde om dicht te laten zitten. Je hebt de afbeelding weer prachtig ingekleurd. Knap werk weer!

    Veel plezier met al je nieuwe spulletjes.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat is zeker weer eens wat anders! En het is en heel leuk model geworden met prachtige aankleding. En ja, als je naar een beurs gaat zie je altijd weer zoveel leuke ideeën.... tijd is vaak het moeilijkste. Leuk dat je een pakket kreeg van de Duif!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel mooi kaartje laat je aan ons zien.
    Schattig afdrukje.
    altijd leuk om gast designer te zijn.

    liefsKim

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart heb je gemaakt, leuk model met de vlinder, gave digi en de bloemetjes zijn top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele leuke kaart en de kleuren vind ik super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk kaartje!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Very nice work. Thank you for playing at Pearly Sparkles. Jarka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely panel card! TFS it with Brown Sugar Challenge~

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kaart heb je gemaakt Marja. Mooi model, mooie kleuren en je hebt het lieve plaatje prachtig ingekleurd vind ik. Leuk de afwerking met de vlinders, een kaart om blij van te worden.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij Addicted To Stamps Challengeblog.
    Lieve groetjes Miranda (dt-ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is really lovely! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig mooie kaart Marja!
    Leuk dat je meedoet met onze Challenge bij Crea Chicky's.
    Groetjes Joukje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous design. Love this card. Thanks for sharing with us at creative Moment.

    Marjeta

    BeantwoordenVerwijderen