maandag 10 april 2017

Spring is coming.

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik als gastdesigner bij The Crazy Challenge heb mogen maken. Ze willen daar graag een lente kaart zien .
Ik heb deze keer een stempel van Candi Bean ...Daffodil Mice...ingekleurd. De sketch die ik gebruikt heb is van Hobbyvision verder nog de mooie vlinderrand van Noor gebruikt ,de hartjes zijn van Crea Lies en de tekst is van Studio Light. Ik heb er 52 opgeplakt omdat ik deze kaart aan mijn ouders wil geven voor hun trouwdag.

Hier de kleurnummers van de potloden die ik gebruikt heb. Ben het mezelf is aan het leren om de nummers op te schrijven kan ik misschien makkelijker terug vinden als ik de kleur nog is wil gaan gebruiken.....doe het wel is maar ben dan de papiertjes weer kwijt dus ga het nu is proberen om de nummers hier erbij te zetten kan ik het ook makkelijker terug vinden ..

Gieter...120-140-146-168-170
Gras ...168-170
Bloem...105-107-108-109-188-184
Muisjes...274-178-280-130-191

Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
HobbyVision #60 Sketch
AnMaCreatief #67 Voorjaar/Lente/Pasen
Creative Inspirations #272 Spring Spectacular
CraftAddiction #4 Vlinders
Creative Craft Cottage #85 Dies and/or Punches
Sweet Stampin Challenge # Mellow Yellow
Crea Chicky's #9 Voorjaar
addicted-to-stamps #145 Stamped image and stamped sentiment
Creapaleis # Voorjaar
Vilda Stamps # Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk, lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

22 opmerkingen:

  1. Wat een beauty!! Gaaf stempeltje. Dat is een leuk merk, even gegoogled!
    Altijd leuk om gastdesigner te mogen zijn he, je creatie is top!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,
    hele mooie kaart heb je gemaakt als GD, leuke digi, mooie sketch, en weer perfect afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt. En leuk dat gd mocht zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje voor je ouders.
    Zo leuk de muisjes.
    Gefeliciteerd met je gast designer schap.
    Slim en handig dat je de kleur nummers op het blog zet. Kan ik er ook nog wat van lerenšŸ˜‰.Bedankt!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het lente gevoel schiet op je af !!!!
    Leuk als GD !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schitterende kaart geworden met de schattige digi.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en een hele lieve digi die je mooi hebt ingekleurd. Al een mooie mijlpaal, 52 jaar getrouwd. Je paasstempeltje is wel een heel schattig foutje, ik vind het plaatje super lief. En de kaart die je ermee gemaakt hebt is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Marja, prachtig ingekleurd en heel lief afgewerkt. Ik vind het een dotje.
    Leuk dat je meespeelt met de challenge van Addicted To Stamps Challengeblog, dank je wel en veel succes.
    Lieve groetjes Miranda (dt ATSC)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart,Marja.Schattige stempel en zo mooi ingekleurd.Prachtig afgewerkt met de bloementoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag hem gisteren op FB voorbij komen. Wat een prachtige mooie kaart in deze kleuren. Super gedaan!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a super sweet project you have for us today, so well thought out and put together a fabulous Creation Beautiful in every way, we are so lucky you have entered our VILDA STAMPS challenge blog
    so beautiful to look at good luck hugs Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Marja, wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! ik vind jouw kaarten altijd zo mooi met je prachtige kleurwerk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je die schattig digi mooi ingekleurd, Marja....een tof kaartje!
    Dank je wel voor het meedoen bij AnMaCreatief en Vilda Stamps.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Marja. Dank je wel voor je deelname aan de challange van CraftAddiction. Hobby-groetjes Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super cute card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
    Cass xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a pretty card. Thanks for joining us at Sweet Stampin', sorry I'm late visiting. Cara DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love all the wonderful details on this card! Thank you for joining us at Creative Craft Cottage. Cindy (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a cute and pretty card.
    Thanks for joining us at Addicted To Stamps
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart!!!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Crea Chicky’s Veel succes!!
    Creatieve groetjes
    Ilona Keller DT Coƶrdinator

    BeantwoordenVerwijderen
  20. This is so Beautiful! I Love the color combo you used too! Thank you for joining our Challenge over on the Vilda Stamps Challenge Blog! DT-Mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuke kaartje en de stempel is te lief! Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen