maandag 22 mei 2017

Vind je lief!!...XOXO

Hoi allemaal,

Vandaag een kaart heel anders dan jullie van me gewend zijn.
Zie overal kaarten met de leuke achtergrondjes die ze met inkt maken dus ben ook weer is aan de slag gegaan. Of ik het nu een superleuke kaart vind weet ik niet ,maar vond het wel heel leuk om te doen....misschien iets meer oefenen. Heb hier een stempel van Penny Black ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden....denk dat het leuker was geweest als een stempel had ingekleurd met de copics,maar die had ik toen nog niet. Ga het nog een keertje uit proberen .
Heb voor de achtergrond 3 kleuren distress inkt gebruikt ,als je heel goed kijkt zie je ook nog een stempel van studio light deze heb ik bewerkt met embossingpoeder en daarna met inkt er overheen gegaan komt de stempel tevoorschijn verder nog verschillende bits and pieces van crea lies erop gestempeld en in de druppels heb ik met mijn waterpenseel de inkt er weer eruit gehaald.



Deze kaart wil ik mee laten doen bij,
Scr@pcards #96 Maak je eigen achtergrond
Inspiration Destination #128 Anything goes
Addicted to Stamps and more #242 Make your mark
Fab'n'Funky challenge #351 Backgrounds
Penny Black Saturday challenge #All things love
Creative moments challenge #118 Anything goes
Crafting by designs # Youre so special.

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk ,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

20 opmerkingen:

  1. Toevallig ben ik vandaag ook aan het spelen met inktjes geweest, Marja (komt woensdag op mijn blog). Ik vind jouw achtergrond geweldig mooi en je plaatje is ook heel lief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ziet zeker veel zelfgemaakte achtergrondjes en ik vind ze zo mooi en verrassend om te zien!
    jij bent ook heel creatief geweest en het is een heel lief kaartje geworden met deze lieve stempel! Super leuk dat je met onze challenge mee doet Marja!
    groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een prachtige achtergrond en een hele mooie kaart Marja

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie achtergrond gemaakt, leuke digi, je kaartje is schattig,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk hoe je je eigen achtergrond hebt gemaakt. Leuke kaart Marja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke achtergrond heb je gemaakt. Ziet er heel goed uit. Je stempel is ook een schatje. Misschien kun je hem ook wel insturen voor de challenge van Kleuren met potloden. Bloemen staan er op je kaart dus dat is goed.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooi kaartje Marja, het is je zoooo mooi gelukt die achtergrond....en het leuke stempeltje ook prachtig ingekleurd en past er perfect bij..
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem heel geslaagd en leuk.
    De stempel kleurtjes matchen mooi met je prachtige achtergrond.
    Heel leuk gedaan, mag je wel vaker doen­čśŐ.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het zowieso heel knap als je je eigen achtergrondjes kunt maken hoor. Het is je dan ook goed gelukt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja
    Je ziet idd heel veel kaartjes met zelfgemaakte achtergronden met inkt maar die van jou is toch net even iets anders die ik nog niet gezien heb, het is een prachtige en super lieve kaart.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marga wat een heel mooi kaartje met een prachtige achtergond en een lieve mooie ingekleurde Digi
    dank je wel voor je mooie deelname aan de scr@p-cards challenge liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so cute. Love the image and fun background and colors. Thank you for joining us at Crafting by Design and good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad trend om je eigen achtergrond te maken en ik vind jouw variant ook heel erg mooi geworden Marja. Mooie kleuren en stempels heb je gebruikt en ik vind de kleurtjes van het ingekleurde afdrukje erg mooi bij de achtergrond komen, top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous card, fabulous background... Thanks for joining us at Fab'n'Funky :)
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. such a sweet image and great background - thanks for sharing your creation at Addicted to Stamps and More

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi zeg! Ik vind je achtergrond erg gaaf geworden!

    Thank you for joining our Challenge at Creative Moments, good luck!
    Looking forward to see you at the next challenge

    X
    Diana
    DT member at Creative Moments
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Adorable image,great coloring and love your card design...fab bright colors too...thank you for joining us at ATSM challenge this week,hope to see you again
    ┼Żeljka DTxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dat goed gelukt om je eigen achtergrond te maken, ik vind hem prachtig. Het lieve plaatje past er mooi bij en is mooi ingekleurd. Je ronde kaart is lekker vrolijk in het roze.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aaaaaaaaaaaawwww, this is so cute! I love the background and the colours and the image is just sweet! And I would be very glad, if you show your amazing creation on my challenge blog Do-Al(l) Kreatives!

    Hugs
    Doris
    Kleido’s BastelSt├╝ble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#5 – May- let your heart speak)
    *DT* Die Sketchtanten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wonderful background & darling card! So glad you joined us at PBSC!

    BeantwoordenVerwijderen