dinsdag 20 juni 2017

Girl Power

Hoi allemaal,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij De Egel daar willen we deze keer een sport zien.
We hebben weer leuke voorbeelden voor jullie gemaakt ....allemaal zo verschillend..We weten natuurlijk al even dat we deze challenge zouden krijgen en ik heb echt helemaal niks met sport ....hier in huis is het een en al autosport omdat Claudia dat doet en ik heb voor de verjaardag van Claudia een kaart gemaakt met foto's van haar dus dacht hou die wel even appart...maar toe ik deze leuk digi van Mo Manning (Derby Girl) zag wist ik meteen die ga ik gebruiken...
De digi is ingekleurd met mijn faber castel polychromos potloden ,heb er deze keer een stoere meidenkaart van proberen te maken ,het haar heb ik roze gekleurd dp papier met een hout motief en niet te veel versiersels op de kaart ...toen ik bezig was kwam ik op het idee om er de sterren bij te gaan gebruiken ....maar waar had ik die gelaten ,deze zaten bij de eerste cutle bug die ik gekocht heb en ik heb ze eigenlijk nooit gebruikt....maar na even zoeken had ik ze gevonden en zo zie je wel uiteindelijk wordt alles wel een keertje gebruikt haha




Ook deze keer is er weer een leuke prijs te winnen.




Voor degene die het leuk vinden om te zien  hier de kaart die ik voor de verjaardag van Claudia maakte. Heb voor de kaart de kleuren van haar auto aangehouden heb toen nog goed moeten zoeken na geel papier en vond nog wat repen geel papier . Dit seizoen is haar auto helemaal wit maar ze heeft hem afgelopen zondag in Duitsland weer helemaal aan stukken gereden ...ze lag op de derde plek en toen hebben ze haar van de baan gereden...zei al ben je zeker weer klaar voor dit seizoen ,maar dat was niet waar ze zijn de auto wat aan het uitdeuken en recht aan het trekken en alles wordt weer aan elkaar geplakt want ze wil dit weekend in Denemarken gaan rijden.



Ik wil de kaart mee laten doen bij,

The Corrosieve Challenge #6 Anything goes
Kleuren met Potloden # Alles mag
Inspiration Destination # 130 Anything goes
A bit more time to craft #46 Anything goes
Litle Miss Muffet Challenge #165 Anything goes
Brown Sugar Challenge #255 Anything goes
Crafting from the heart #164 Anything goes
Lil Patch of Crafty Friends #60 Anything goes
Vilda stamps # Anything goes

Fijn dat je even kwam kijken.
Een reactie is altijd leuk,lees ze met heel veel plezier.
Lieve groetjes Marja.

16 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 mooie kaarten,Marja.Het skate meisje is prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Hele stoere kaarten Marja. Dat zal vast schrikken zijn van je dochter als je dat zo hoort. En dan toch weer instappen en doorgaan, bikkel hoor.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je stoere dochter heeft zeker Girl Power Marja...je bent vaat blij als ze iederekeer weer heeelhuids thuis is?! Je voorbeeldkaart is super leuk, maar je kaart voor Claudia is een topper! Vond ze vast geweldig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een stoere dochter heb je! Je kaart voor de Egel is ook stoer. Alleen heel anders, meer meisjesachtig, maar zeker zo leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt 2 hele mooie kaarten gemaakt,leuke digi op de 1ste..ik ben helemaal erg van je 2de
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, wat een stoere dochter heb jij. Dan houd je zeker wel je hart vast als ze weer een race heeft? Geweldig leuke kaart heb je voor haar verjaardag gemaakt, het model, de kleuren, de materialen..alles helemaal top. Je bovenste kaart met leuke digi is een plaatje, honkballen/softballen op rollerskates hihi, je moet maar durven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaartjes voor de verjaardag van je dochter gemaakt Marja...
    nog gefeliciteerd met haar verjaardag!!!
    en wat een lekkere stoere dochter heb je ...ik zou mijn hart vasthouden ..iedere keer zo een race...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een stoere dochter heb jij, ik zou doodsangsten uitstaan als ik haar zou zien in die raceauto die van de baan gereden werd denk ik.
    Heel,erg mooi deze twee verschillende kaarten en inderdaad leuk die sterren wie wat bewaard heeft wat.
    Fijne tropische zomerweek
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. twee totaal verschillende stoere kaarten, leuk! groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Marja, two great cards, love the roller derby image, reminds me of the new Harlequin movie, your papers are a great match for a derby loving lady, thank you for coming to play with us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck in the prize draw, have a wonderful week... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Grappige digi ook bij de eerste kaart.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Woww love your creations.
    Thanks for playing along at Brown Sugar this week.
    We look forward to seeing you again next time.
    Hugs
    Brown Sugar DT
    creativEle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf kaartje, Marja!
    De kaart voor je dochter vind ik trouwens nog veel gaver. Rijst zij ook wel eens op het Eurocircuit in Valkenswaard? Mijn dochter is daar altijd een van de officials. Zou wel toevallig zijn, toch?
    Dank je wel voor het meedoen bij LMMS en Vilda Stamps.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen